1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Ghost of Tsushima

Discussie in 'Games' gestart door tim91, 12 jun 2018.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Keanu als Jin!
     
  2. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    [​IMG]
    Deze?
     
    Zifnap en Burt Macklin vinden dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Perfect gameplay. Mooi wijds landschap. Deze wil ik wel op de PS5 spelen.
     
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Wel knap op 1:02 dat je zo'n slice kan sidesteppen....
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Tja, je bent nu eenmaal een "ghost" of niet.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat vinden jullie van de difficulty?

    Ik zit nog op het eerste eiland. Ik heb veel sidequests gedaan en upgrades gehaald voordat ik zo aan de afsluitende quests van dit deel begin. Het gevolg is dat ik me een beetje onoverwinnelijk voel. Health upgrades /charms zijn nutteloos, want ik hak, schiet en assissinate me overal vliegend doorheen. Ik vraag me af of ik te advanced ben geworden voor dit gebied, of dat ik de difficulty moet opschroeven. Het is in ieder geval een scherp contrast met de eerste 4 uur gameplay (toen wist ik nog wat doodgaan was).
     
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Als je parry een beetje doorhebt is het goed te doen, op welke difficulty speel je?
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Normal, maar ik vind dat dus behoorlijk makkelijk zodra je alle stances hebt.

    Ik kan wel al mijn supplies uitgeven om de Samurai armor up te graden voor een major health boost, maarja, ik kom toch nooit in de problemen. :confused:

    Dat gezegd hebbende, de combat is wel heel satisfying. Sneaken via de daken is ook te gek.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Verhaal verder spelen. ;)
     
    Matrix vindt dit leuk.
  10. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Ik moet hem ook weer eens snel oppakken.
    Eerste eiland ook volledig uitgekamd, en lekker rustig blazend op de fluit rondgelopen no spang.
    Daarna verder met het verhaal gegaan en was het toen even zat om 2 uur lang aan het handje gehouden te worden.
    Multi-player daarna vooral gedaan, maar moet er weer eens even goed voor gaan zitten.
    Wel echt een heerlijk rustgevende game.
     
  11. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb hem op Hard gespeeld vanaf het begin, en dat hield voor mij wel echt de spanning er in gedurende het gehele spel. Dat het er cool uitziet is natuurlijk tof, maar die extra moeilijkheid maakte de zwaardgevechten wel nog een stuk intenser. Dat maakt dat ze ook weer des te meer voldoening geven als je als overwinnaar uit de bus komt (en die voldoening lijk je nu misschien te missen?). Sommige van de eindbazen/duels waren op hard overigens wel erg pittig (zie mijn post ergens vorige pagina), maar niet onoverkomelijk.
     
    Yellow 13 en Matrix vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    De epiloog vond ik het kutst. Maar inderdaad: Veelal redelijk pittige gevechten, zeker op het 2e deel van het eiland. :)
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280



    If you already own Ghost of Tsushima on PS4:
    • You can pre-order an upgrade to Director’s Cut on PS4 for $19.99 USD. This upgrade will become available starting on August 20.
    Starting on August 20:
    • If you bought Director’s Cut PS4, you’ll be able to upgrade to Director’s Cut PS5 at any time for $9.99 USD
    • You can also upgrade directly (from original Ghost of Tsushima PS4) to Director’s Cut on PS5 for $29.99 USD
    • "You can pre-order an upgrade to Director’s Cut on PS4 for $19.99 USD. This upgrade will become available starting on August 20."

      While Director’s Cut players on both PS4 and PS5 will be able to experience the Iki Island content, PlayStation 5 players will have access to a few additional new features.

      We’ve heard your feedback about the lack of Japanese lip sync in the original version of Ghost of Tsushima, and it’s something we worked hard to address in this new release. Thanks to the PS5’s ability to render cinematics in real time, cutscenes in Ghost of Tsushima and on Iki Island on PS5 will now offer lip sync for Japanese voice over.

      We’re also happy to confirm that Ghost of Tsushima, Ghost of Tsushima: Legends, and the new Iki Island expansion will all take advantage of haptic feedback and adaptive triggers in the Director’s Cut. There will also be enhancements to 3D audio* on PS5, as well as drastically improved load times, 4K resolution options** and framerates targeting 60 FPS.
     
    Burt Macklin, Zifnap, Jorrie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Japanese lip sync! Daar hoopte ik al op. :D
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Volgens mij gaat deze titel in de Director's Cut versie heel goed uit zijn verf komen op de PS5.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    We hebben nergens een beeld van hoe lang die storyline op Iki island gaat zijn, toch?

    Heb ik speciaal gewacht tot de PS5 om deze te spelen....gaan ze nou in Augustus 4k 60fps en haptic feedback toevoegen. Ja, hallo, ik ga niet weer wachten; ik zit er nu lekker in. :lol:
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Op de PS5 is hij natuurlijk nu al 60FPS en dat is imo de meest belangrijke verbetering. Dat je van 1440p(??) naar 4k gaat is wat mij betreft niet zo heel spannend en voor haptic feedback zou ik idd ook niet wachten. Laadtijden zijn nu natuurlijk ook al erg kort

    Ben zelf een maandje of 2 geleden begonnen aan GoT maar kon er op de een of andere manier totaal niet inkomen maar wil het binnenkort nog wel een keer een kans geven. Ik neem aan dat je voor de PS5 verbeteringen echt de directors cut moet kopen (en die dus niet alleen nodig is voor het nieuwe gebied)?
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Moet deze ook nog steeds spelen, ook gewacht op PS5 hiervoor...maar andere games gaan effe voor.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    De belangrijkste verbetering is toch echt de Japanse lip sync!
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heet ik @Yi-Long ? :+
     

Deel Deze Pagina