1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] eFootball PES 2021

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 15 sep 2020.

  1. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    Han Lives…
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Is dat tegenwoordig niet Harribo op tweakers.net ?
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nee dat is iemand anders.
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Oké. Han en Hull (of zoiets) staan mij nog bij. Waren toch wel de aanjagers van het PES topic op xbw :)
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Overigens lees ik steeds vaker het gerucht dat de nieuwe PES een free 2 play game gaat worden. En dat je door middel van packs en dergelijke de game kan uitbreiden. Dit zou wel enorm jammer wezen. Dat zou voor mij de reden wezen om de PES serie links te gaan laten liggen.
     
  6. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik lees dat ook, maar dat lijkt me sterk. PES heeft al door de jaren heen een zeer slechte reputatie opgebouwd. Afgelopen jaar is er geen nieuwe game uitgebracht en de verwachtingen voor pes22 zijn daarom hooggespannen. Het is een understatement dat een f2p versie een teleurstelling voor iedereen zal zijn.
    Dat gezegd hebbende zal ik niet opkijken dat Konami zoiets juist wel zou kunnen doen. PR is niet Konami's sterkste punt. De demo van enkele weken terug is daar een schoolvoorbeeld van. Een totale marketing drama.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    2021 had ook al een F2P versie he ;).
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
     
    Niels_x360 en Fiasco vinden dit leuk.
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Huh zeer slechte reputatie opgebouwd en de verwachtingen zijn hoog gespannen? Ligt het nou aan mij of rijmt dit totaal niet met elkaar.

    Je zou toch zeggen hoe slechter de reputatie hoe lager de verwachtingen? Bovendien hoezo slechte reputatie opgebouwd?

    Ik weet dat je elk jaar al zeer kritisch bent richting PES en Konami, maar ben toch wel benieuwd.

    En het was geen demo het was een online netwerk code check niet meer en niet minder. Daarom had het ook niet de naam PES.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Zolang Master League blijft zoals het is (of beter), en we nog gewoon Option Files kunnen gebruiken, dan is het best. Maybe dat ze alleen geld denken te kunnen halen uit die MyClub, en als ze met F2P 10x zoveel spelers trekken, dan prima. Die mode boeit me verder niks. In principe betalen alle MyClub spelers dan gewoon voor de game, en kan de rest straks gratis genieten.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Man Master League is echt al jaren droevig slecht. Dat is ook aan alle kanten ingehaald door FIFA Career Mode helaas.

    Als dat ook niet gemonitized wordt zie ik dat vrij triest in voor de sp content.
    Het is jammer dat Konami gewoon zo dramatisch is want de gameplay is beter dan FIFA maar gaat ook niet meer vooruit helaas.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Master League is voor mij gewoon een maniertje om je droomteam te bouwen en een paar seizoenen voetbal te spelen. Dat is alles wat het hoeft te doen, wat mij betreft, maar anderen zullen wellicht een veel diepere ervaring willen op bepaalde gebieden, zoals transfers, management, training, whatever. Het is natuurlijk geen Football Manager ofzo.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Men roept al jaren om dat gare regen systeem eens te fixen, dat is gewoon echt slecht. Net als player development beetje fatsoenlijk maken (dynamisch).
    Dat heeft echt niks met Football Manager te maken trouwens.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Koop gewoon fifa
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Regen is oude spelers die weer 17 worden? Heb ik zelf geen probleem mee. Het alternatief is dat je na 5-6 seizoenen allemaal fictieve spelers hebt, met standaard koppies, en daar zit ik ook niet op te wachten. Nu kun je gewoon een 17 jarige Robben ofzo snatchen, en verder boeit het me niet zo hoe oud de spelers zijn die op het veld staan.

    Player development kan idd beter, maar goed, uiteindelijk draait het om het voetbal zelf, en ML is gewoon een manier om je dan involved te houden voor een paar seizoenen.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    [​IMG]

    Leuk zo'n 17 jarige Robben :D

    Er zijn gelukkig heus wel betere alternatieven.
    Ja sorry dit is wel een dooddoener. Elke PES fan roept om eens wat te verbeteren aan de ML, maar met deze Konami instelling 'het gaat om de gameplay' kom je natuurlijk nergens :')
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Jammer dat was dus het einde van de PES tijdperk.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    lol RIP PES
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430

Deel Deze Pagina