1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Hoe bedoel je? De handheld heeft er de power voor en de besturing van de sticks is toch ook gewoon zoals op een controller? Lijkt me prima spelen en dat kan ik me zelfs voorstellen bij Planet Coaster waarbij het speeltempo toch niet zo hoog ligt. Daarvoor gebruik je de touchpad. Misschien is niet elke game via een controller pad het gemakkelijkst bestuurbaar, maar met zo'n grote bibliotheek zit er meer dan voldoende tussen. Sowieso: bestaat er een console en een Steam versie van een game, dan is er een goede kans dat het ook prima speelt op de Deck. Ik zie legio mogelijkheden. Reserveringskosten zijn 4 euries. Ik hou deze machine zeker in de gaten.:)
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2021
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja maar games die je met een controller kunt/wilt spelen doe je lekker op je PS5 met 4k tv.

    Games die je wilt spelen met je muis speel je liever op je 27 inch widescreen scherm met muis en keyboard (strategy bv).

    In mijn ogen zijn handheld games al snel een apart genre. Shit zoals Mario en Pokemon. Dat kun je eigenlijk alleen maar op een handheld spelen.


    Maar goed ben benieuwd. Is natuurlijk wel interessant concept maar kan zomaar vlees noch vis worden.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dan ben jij geen handheld gamer. ;)

    Niet dat ik dat zo ben, maar als ik voor mijn werk bijvoorbeeld in een hotel overnacht of gewoon op vakantie ga hoef ik met de Deck geen laptop voor te gamen open te slaan. Dit een stuk compacter. Ik vind keyboard/mouse ook fijn, maar speel ook veel games met de gamepad (op de pc dus). Dat hangt natuurlijk ook van het genre af. De Deck biedt gewoon de mogelijkheid AAA games op hoge kwaliteit te spelen. Dat zie ik op de Switch undocked minder snel gebeuren. En er is veel keuze in games op de PC.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    De potentie is leuk (emulators?), de library is natuurlijk geweldig, en uitvoering zal vast okay zijn (scherm resolutie valt wat tegen), maar ik ben zelf ook niet echt een handheld gamer en hou er ook niet zo van allemaal dingen mee te slepen als ik even een paar dagen weg ben. Voor gamers die voorheen hun hele desktop of eventueel laptop meesleepten is dit natuurlijk wel een leuk alternatief, maar voor mij persoonlijk is dit iets wat ik met een schuin oog een beetje in de gaten zal houden.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Waarom wil je dit uberhaubt als je met een fatsoenlijke foon hetzelfde kan doen middels stream
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Steam Deck: Q3 2022 nu voor het 512GB model. Ik vis wel eerst mijn PS5 binnen. Daarna zie ik wel.
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2021
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ubisoft heeft zowel Rider's Republic als Rainbow Six Extraction uitgesteld.

    Rainbow Six Extraction stond gepland voor een release op 16 september, maar komt nu pas in januari 2022 uit. Ubisoft wil een "volledige AAA-ervaring die verandert hoe je denkt over coöperatieve games" leveren.

    Extraction betreft een co-op shooter waarin spelers in verschillende modi samen vechten tegen alienparasieten. Daarbij kiezen ze een Operator uit Rainbow Six Siege met specifieke vaardigheden en een uitrusting om vervolgens op zoek te gaan naar de volgende doelstelling. Extraction verschijnt voor Playstation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Stadia en pc. De game ondersteunt cross-play tussen alle platformen.

    Rider's Republic stond gepland voor een release op 2 september, maar komt nu op 28 oktober uit. Dit zodat het team "het beste spel voor alle spelers" kan leveren.

    Riders Republic wordt ontwikkeld door het team achter Steep en laat spelers in verschillende natuurgebieden snowboarden, skiën, wingsuiten en mountainbiken. Hoewel spelers solo kunnen spelen, is het mogelijk om zich aan te sluiten bij andere spelers in dezelfde wereld voor evenementen. De game verschijnt voor PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One en pc.
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wel grappig om overal te lezen dat Nintendo nu wel kan inpakken en dat ze heel veel gamers kwijt raken aan de Steam Deck. Moet er wel wat om lachen want de echte Nintendo fans kopen een Nintendo hardware niet om de geweldige specs maar juist om de Nintendo games. En diegene die niks met de games van Nintendo hebben die kopen ook 9 van de 10 keer niet een Nintendo hardware. Dus ik denk dat het allemaal wel meevalt hoeveel een Steam Deck qua userbase afneemt van Switch bezitters.
     
    Cyndris en Zifnap vinden dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415


    Het was de laatste tijd wat stil rond Baldo, maar de game is nog steeds onderweg.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Zouden ze de gestolen textures er al uit gehaald hebben? :+

    [​IMG]
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  12. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    The Division met andere graphics? 8)
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Welcome to the party! Tom Clancy’s XDefiant is a free-to-play, fast-paced arena shooter that combines intense gunplay with personalized loadouts and specialized factions, as teams of gunfighters – called Defiants – battle for domination. Register now for a chance to play early: https://ubi.li/A3gfh

    The first test starts on August 5 for PC players in the US and Canada.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ubisoft loopt altijd een stap achter. Mooi om te zien. Je wordt nu doodgegooid met forever online freetoplaytroep terwijl men nu gewoon behoefte heeft aan keigoede singleplayer driven story games van 15-20 uur. Live service games zijn er al genoeg.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Haha, zozo Ubi stunt weer zeg. Een free-to-play, fast-paced arena shooter that combines intense gunplay with personalized loadouts and specialized factions. Welke manager heeft dat nu weer verzonnen? Natuurlijk trots afgelezen van zijn powerpoint presentatie, sheets vol met bullet points. Chapeau. Jammer dat het geen 2018 meer is.

    Nee, geef me een Sam Fisher Splinter Cell game. Kickstarter backed. Stop ik gelijk geld in.
     
    Yellow 13, Jorrie, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Maar ze hebben toch al een free-to-play online shooter met Hyper Scape?
    Nu zul je je afvragen: Wat?

    Juist! Zal dit net zo'n succes worden?
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het idee van Hyperscape was niet verkeerd maar de gameplay was gewoon oersaai.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wat eigenlijk dus standaard is voor Ubisoft games. :+
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hèhè. Jij snapt het tenminste. :cool:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik zit niet op F2P rotzooi te wachten maar next gen mag wat mij betreft weleens met een goede MP shooter komen.

    De laatste COD Cold War op PS5 was een flop met MP. Battlefield 2042 komt eraan maar dat is oorlog op grote schaal met voertuigen.

    Een goede MP shooter hebben we deze generatie nog niet en is bij mijn weten nog niet aangekondigd anders dan Overwatch 2.
     

Deel Deze Pagina