1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Gaaf. Jij bent zeker een Axle speler? ;)
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Niet meer. Zijn combos waren toch wat lastig. Ben nu overgestapt op Leo (2e filmpje).

    Maar Axl is wel een erg tof karakter ontwerp. Is gebaseerd op Axl Rosé van Guns n Roses.

    Als Axl de Dhalsim van Strive is, is Leo de Guile.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    SWITCH bezitters (en Playstation en PC) worden weer in de watten gelegd!

    Release: The Great Ace Attorney Chronicles






    Release: NEO: The World Ends With You






    Beide series zijn jullie misschien ook wel bekend van de 3DS. :thumbs:
     
    ageQned en Garrett vinden dit leuk.
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zal ze eens checken de filmpjes. Zijnndit wel toffe games voor op console? Ace Attorney lijkt me sowieso beter voor Switch dan ps4 omdat het echt een game voor onderweg is.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Een nieuwe DLC voor World War Z. Leuke coop shooter, vergelijkbaar met Left4Dead. De zombies hordes zijn echter een stuk groter, zo groot zelfs dat ze elkaar als trap gebruiken om hoger gelegen gebieden te bereiken (zoals in de film).
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Dit ziet er extreem cool uit. Voor cyperpunk fans, met nadruk op veel actie. Lijkt me ook erg stoer in coop. En dat door een team van maar twaalf devs.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ascent leek me idd wel een leuke game, ziet er ook schitterend uit, maar scoort wel erg veel 6-7, dus denk dat ik hem oversla. Misschien dat de devs er de komende maanden nog wel mee aan de slag gaan en dat het dan over een half jaar een betere ervaring is …

    Ik wacht nu voornamelijk op Hades en Art of Rally, en natuurlijk Tunic. Tot die tijd vermaak ik me nog wel even met DQ Builders 2. Verslavend spelletje, en dan natuurlijk vooral de post-game waar je zelf je eiland gaat vormgeven.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Omno daarentegen scoort over het algemeen iets hoger. Gemaakt door 1 persoon.



    Veel nieuwe interessante games op Xbox Game Pass in ieder geval! (Raji staat er ook op! Interessante isometric POP / God Of War achtige game in een unieke Indiase mythologische setting)
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2021
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Review scores zeggen natuurlijk lang niet alles. Maar hoezo wacht je op Hades en Art of Rally? Die twee titels zijn toch al lang uitgebracht?
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Die komen binnenkort op Game Pass. Hades is overigens ook nog niet uitgebracht op Xbox en PS4/5, enkel PC en Switch.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ah! M.b.t. andere platforms begrijp ik dat goed. Het zijn beide goede games. Als dit weer een prijs dingetje is, op de PC is het allemaal niet zo spannend. In de Epic store zijn beide titels al eens voor 5 euro aangeboden. Die aanbiedingen toch ook he. ;)

    The Ascent doet mij sterk denken aan een nieuwere versie van RUINER. Beetje rondgevraagd en ik was niet de enige. Ik zie tegelijkertijd ook veel positieve reviews voorbij komen. 30 Euro als adviesprijs vind ik ook gunstig. Dit wordt sowieso voor mij een coop ervaring.



     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2021
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Was idd een system-kwestie. Hades lijkt me echt geweldig maar ik vertrouw Nintendo niet genoeg dat als ik hem nu zou kopen op Switch, dat ik hem dan over 10 jaar nog zou kunnen spelen op een eventueel nieuwe Nintendo console. Ben blij dat de game dus nu aangekondigd is voor Xbox en Playstation, dus waarschijnlijk ook betere performance.

    Art of Rally was al op PC maar heb geen fatsoenlijke PC (aangesloten) en geef sowieso voorkeur aan gamen op console, tenzij het strategy games zijn.

    De 3 games waar ik momenteel het meest naar uitkijk zijn alle 3 'indies', op zich best apart. Art of Rally, Hades en Tunic.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Wat prettig geanimeerde game is dit zeg! Doet me denken aan de betere top down 16 bit adventure/platform games van weleer. Geluid en muziek zijn ook prima! Een vrolijke vibe zonder dat het te zoetsappig wordt.:thumbs:

    EDIT: Toe maar, very nice trailer. Kende Eastward nog niet, maar volgens mij wordt dit iets moois. Release: Switch/PC ergens in 2021.

     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2021
    Yi-Long en Modder-Eter vinden dit leuk.
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Die game staat al een tijdje op mijn lijstje. De vraag is echter wanneer hij uit gaat komen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Yeah, staat bij mij ook hoog op het lijstje. Heb het altijd jammer gevonden dat net op het moment dat pixel-games echt mooi begonnen te worden, de industry massaal overstapte op oogverblindend lelijke 3D games. Ben blij dat je nu indies hebt die weer op die techniek duiken en schitterende games laten zien.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Goede 2D art is tijdloos, meer nog dan 3D art dat voor het oog sterker veroudert. Ik heb de indruk dat hetzelfde geldt voor muziek in games. Goede 16 bit muziek is prima in staat om een bepaalde sfeer over te brengen. Er is natuurlijk niks mis met meer instrumenten of complexere composities te hanteren, maar dat verandert weinig aan het gevoel of de impact dat de muziek kan overbrengen. Wordt hier nauwelijks over nagedacht of is de toepassing ervan slordig, dan blijft het resultaat matig of generiek. Hoe geavanceerd de audio ook wordt gemaakt. Die eenvoudig van 16 bit games brengt iets heel krachtigs met zich mee. De ogenschijnlijk verminderde complexiteit in graphics, geluid en misschien ook wel gameplay legt veel gemakkelijker problemen bloot. Maar als het werkt, dan werkt het geniaal. Er is simpelweg geen manier voor zo'n game om zichzelf te verstoppen achter o.a. miljoenen polygonen. Een ander zegt: dit is lelijk. Ik zeg: die eenvoud is juist een kracht.
     
    Yi-Long en Yellow 13 vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Niemand hier nog Spiritfarer gekocht en uitgespeeld??? Indie game in 2D. Wat mij betreft de indie game van 2020. :cool:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Langzaam door mijn backlog heen spelend, ben ik deze week gestart met The Evil Within 1. Wat een sfeervolle, spannende game is dit zeg! Ik zit regelmatig op het puntje van mijn stoel. Deze game heeft duidelijk Resident Evil vibes, maar doet toch ook weer zijn eigen ding. Is deel 2 eigenlijk ook zo goed?

    P.s. Settings: filmic grain en letterbox heb ik uitgezet. Voor mij persoonlijk maakt dit de graphics duidelijker.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2021
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Meerdere mensen vinden deel 2 beter. Maar het is een heel andere game. Waar deel 1 vooral focust op een lineaire ervaring zoals Resident Evil (4) doet The Evil Within 2 meer met open omgevingen en meer vrijheid.
     
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina