1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Oh nee, integendeel, ik vind de stap van last-gen naar current gen op meerdere vlakken indrukwekkend, en groter dan die van 360/PS3 naar XBO/PS4, en qua games maak ik me ook nergens zorgen over. Ook Playstation VR lijkt deze gen pas de moeite waard te worden, omdat de hardware nu (hopelijk) krachtig genoeg zal zijn om geen concessies te hoeven doen.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Hoe heb je het geluid aangesloten? Headset of goede hifi installatie? De OLED tv heb ik wel gevonden, voor wanneer mijn meubels arriveren, maar over het geluid twijfel ik nog. Misschien een goede soundbar. Wil mijn woonkamer niet meer vullen met teveel speakers.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Mijn Triton headset werkte niet op ps5. Een dongel als pleisteroplossing zou 40 euro kosten.

    Heb toen de Pulse 3D headset gekocht.

    3d audio werkt alleen nog maar via headset. Binne kort komt de patch dat het ook via speakers of soundbar werkt. Ik had ten tijde van de ps4 een Sony soundbar gekocht die klinkt nog steeds prima en zal ik blijven gebruiken naast de headset.

    Zonder headset is voor mij geen optie. Met online gaming heb je toch een headset nodig voor de party. En op de momenten dat ik niet alleen in de woonkamer zit is het ook wel goede oplossing.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja moet nu dus helaas ook aan de HDMI 2.1 receiver, maar nu ff geen zin meer om geld te splashen.

    Gelukkig doet mn headset 't wel op de PS5. Helaas is Valhalla echt dramatisch qua geluidskwaliteit.


    Enne vooralsnog zie ik ook niet een enorme toegevoegde waarde in een PS5 hoor. Zou me niet enorm gehaast voelen en als je even je best doet is hij nu best makkelijk aan te schaffen vind ik.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    NOTE: HEADPHONES ARE REQUIRED for best experience. The Vale is an audio-based, story driven, action-adventure game. Fight your way through a variety of enemies in real-time combat using different weapons and skills. Collect gold; buy weapons and armor; explore villages; take up quests; hunt animals; and search for lost artifacts in open "dungeon" locations. Immerse yourself in a fully-voiced branching narrative with a colorful cast of characters. Available 19, 2021 on PC and Xbox

    Let op, dit is een 100% audio game, dus geen graphics (behalve enkele menu's die ook zijn ingesproken). Een uniek experiment en ik kan mij voorstellen erg geschikt voor blinden en slechtzienden. Maar ook voor gamers die hun fantasie een keer extra willen prikkelen. Het is een soort fantasy RPG in de vorm van een hoorspel. Check the demo op Steam. Duurt ongeveer 35 minuten. Ik had persoonlijk moeite met mijn ogen gesloten te houden, ondanks dat er weinig valt te zien. Grappig hoe dominant we met dit zintuig waarnemen.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Mooi release jaar qua games toch? En het jaar is sowieso nog niet voorbij. Op marktplaats zie ik ook veel consoles staan (echt belachelijk hoe lang die lijst is), maar voor die prijzen ga ik het niet doen. De legale voorraden zijn altijd snel uitverkocht. Hou wel een oogje op Budgetgaming.

    Ik heb gelukkig nog wel even de tijd. Niets aan een console zonder tv. ;)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Oogje op Tweakers.net houden lijkt mij beter. Gaan soms voor ruim onder de 500.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Nee je moet uiteraard geen scalpers gaan helpen.
    Maar even een weekje op Telegram en lid worden van diverse stock alert groepen en het moet echt wel lukken.
     
  9. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Heb ook een tijdje die PU voorraadchecker bijgehouden, en elke keer toen ik hem daadwerkelijk kon bestellen dacht ik: Tja waarom eigenlijk, laat nog maar even zitten :rolleyes:
     
    Reckuuza en Tyrant vinden dit leuk.
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Snap ik, ik deed t vooral omdat ik een nieuwe tv nodig had.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Same, zie de noodzaak er niet van in. Mits de nieuwe God of War exclusive wordt maar wordt ie toch niet.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Waarom denk je dat???
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Omdat daar nieuwsberichten over geweest waren.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Tenzij* :mad:
     
    schijterwt vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Gelukkig heb ik die belemmerende gedachte niet. Bedankt voor de verwijzing naar de PU voorraadchecker app, heren. Zal hem binnenkort eens installeren. :thumbs:

    Edit: done!
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2021
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wie doet er mee met de weddenschap dat Ziffie over een maand een Playstation 5 heeft??? :D

    Zie je in het pats topic binnenkort. :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Met behulp van die PU tool heb ik mijn PS5 dit weekend gekocht dus zeker aanradertje.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik heb bij Nedgame iig al achter het net gevist. Kreeg melding binnen, pagina gelijk plat. Lijkt wel een ticketreservering bij een festival. :+
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2021
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Deze keer wel raak bij Nedgame. Ps5 disc versie + extra controller + Demons Souls + R&C + Spider-Man bundel kunnen reserveren en betaald. Die extra controller en Spider-Man hoefde ik niet persé, maar een kniesoor die daar over valt. Ben benieuwd hoe lang de levertijd gaat worden. :thumbs:

    Edit: preorder voor 20 augustus zo te zien.
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2021
    Cyndris, Yellow 13, Yi-Long en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ha nice, 780? Ik heb die extra games nog prima kunnen verkopen.
    Gefeli. Dikke kans dat ie eerder wordt verzonden btw.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina