1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Als ie 120fps haalt in 4K met raytracing speel ik deze game graag nog een vierde keer helemaal uit! :D
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Nice kan ik weer wat velgjes van halen.
     
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    250.000, daar krijg je dan waarschijnlijk net een paar tuning ventieldopjes voor, in kleur naar wens, dat dan weer wel...
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Daar krijg je je auto niet eens voor gerepareerd.
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Vanavond uit nieuwsgierigheid toch nog eens even online gaan, eerste keer dit jaar.. :p
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ging mij meer om de hoeveel spelers die weer terug kwamen.:+
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Even online geweest maar wat je eerst weer allemaal moet kopen eer je 'de nieuwe content' ter beschikking krijgt is haast meer dan mijn totale Online banksaldo.
    Half uurtje gespeeld waarvan zeker 15 minuten cutscene was, maar toen had ik eigenlijk wel alweer genoeg gezien. Waardeloos concept.
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zou GTA 6 ooit nog uitkomen?
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Maar of we dat nog meemaken is een tweede. GTA 6 Coming November 2071
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Waren de meeste originele developers van GTA niet al vertrokken bij Rockstar?

    Ik weet niet of ik echt zit te wachten op GTA6, maar dan vooral omdat je zo sterk ziet dat ze zelf ook geen fuck meer geven om het offline gedeelte wat betreft nieuwe content post-launch.

    RDR2 absoluut geweldige SP game, en dus des te teleurstellender dat ze niet meer SP content hebben uitgebracht voor die schitterende wereld (Sadie DLC? RDR1 Remake DLC?). GTA5 zelfde verhaal. Best een leuke SP, maar vervolgens dus al die tijd helemaal niks meer.

    Je zou denken dat dan andere developers in dat genre zouden duiken, maar dat is tot nog toe grotendeels teleurstellend gebleken.
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Aleen Dan Houser(writer) is weg.
    Sam Houser is nog wel actief.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Maybe is GTA SP gwn dood man. Hopelijk komt er echt nog wel een dikke SP. En dan online die prob forever online vernieuwd wordt, ook qua stad e.d. Might be the last GTA ever.
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dood lijkt me sterk. Een heel groot percentage gamers zowel op PC als console heeft de storymode gespeeld.

    Het kost gewoon veel tijd om zo een game te maken. Zeker met Corona erbij ligt dat lang stil met stemacteurs enzo. Kijk maar naar de vertragingen bij Netflix. Ook had GTA5 redelijk wat bugs bij launch die ze nu zoveel mogelijk willen voorkomen.

    De wereld wordt ook steeds groter met meer detail en meer dingen om te doen. Een lege straat in GT3 met een paar vuil vuilnisbakken en lantaarnpaal zijn sneller gemaakt dat een straat met allerlei ornamenten en attributen op de stoep en huizen die je ook nog eens in kan lopen met allerlei details en NPCs binnen.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat ook allemaal. En dan een MP waar Rockstar een paar miljoen ofzo per dag mee verdient. Dus die hebben geen haast. Tegen 2070 idd.

    Edit: ik kan mij wel voorstellen dat Rockstar nog wel met andere blockbuster games komt, gefinancierd door het commerciële succes van Gta. Maar zolang deze koe melk blijft geven, staat deze serie effectief "op slot". Men weet wat men heeft en riskeert niet deze playerbase te verliezen met een nieuwe Gta game.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2021
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Gerucht is nu dat ie op de PS5 4k draait met 60fps. Mag ook wel het is een PS3 game.
     
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Laten we het hopen!

    Gta Online die soepel loopt, dat wordt een verademing!
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Vooral de laadtijden mochten wel wat beter. Maar goed, heb dat GTA Online een paar keer een kans gegeven en vind er gewoon niks aan. Het racen is niet geweldig, het shooten is niet geweldig, het co-op is soms leuk wanneer je collega's hun werk doen, maar ik vond het allemaal teveel moeite voor te weinig plezier.

    RDR1 Online vond ik wel leuk qua co-oo missies tegen de AI, maar RDR2 Online ook vrijwel niet (meer) aangeraakt.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hij staat vanaf november te koop bij Bol.com voor 75 euro. Mag hopen dat het meer is dan alleen 4k en 60fps. Dat hadden ze voor een tientje met een next gen upgrade ook kunnen aanbieden.
     

Deel Deze Pagina