Het blijft wel opvallend. Bij Nedgame had ik me ook aangemeld om mij een mail toe te sturen bij een nieuwe drop. Mail nooit gekregen, maar bestellen na app melding ging wel. Zelfs nu nog?
Het zou zomaar kunnen. EDIT: Btw, ben heel blij met deze bestelling, maar Nedgame is wel relatief duur zeg. Zij vragen 80 euro voor R&C en Demon's Souls? Dat is althans de geschatte waarde in de bundel. Dan durf je wel. Via Budgetgaming zie ik dezelfde games al voor +/- 60 euro liggen, als ik persé voor nieuw wil gaan. Nou ja, bestelling is verwerkt, niet meer over nadenken.
Mensen al aangemeld voor de Riders Republic beta? https://www.ubisoft.com/en-gb/game/riders-republic/beta Vond Steep echt heel erg leuk en het is beetje hetzelfde idee en van de zelfde makers, dus ben wel benieuwd. Ze verkopen die games voor die prijs ja, en uiteraard kun je die games wel goedkoper krijgen maar ach. Niet teveel over nadenken, gewoon genieten. Dan maar keertje niet naar de kroeg lol. Al zie ik wel dat ze de bundel weer 10 euro duurder hebben gemaakt...
Vond de presentatie destijds helemaal niks en Steep destijds gespeeld maar vond ik een vrij zielloze kale beleving waar ik weing plezier uit wist te halen. Dit hele gedoe met honderden andere spelers tegelijk van een berg af knallen heb ik gewoon niks mee. Nog even los van de vraag of de game uberhaupt genoeg spelers zal hebben om die ambities consistent waar te kunnen maken, heb ik persoonlijk veel liever gewoon een strakke SP game als SSX3 of Pure, met geweldig level-design en een goede vaste basis met focus op wat het is en wil zijn, ipv gewoon een gigantische omgeving en een ‘ga maar lekker aankloten met zijn allen’ …
Je kunt de game gewoon compleet SP spelen en allerlei SSX achtige challenges doen gelukkig. Maar juist het idee, hier is een compleet gebergte en je kunt OVERAL naartoe waar je kijkt, dat was wel echt next level.
SKYBLIVION dev update 3. Dit ziet er serieus gaaf uit jongens. Oblivion nagebouwd in de Skyrim (SE) engine. Inclusief upgrades (bijvoorbeeld in de dungeon layout) daar waar gepast. Kijk hier naar uit! @Yellow 13
https://kotaku.com/the-gta-remaster...keting&utm_campaign=dlvrit&utm_content=kotaku Beste GTA games! Ben benieuwd hoe het met de muziek licenties zal gaan. Ik moet toch wel in Vice City rond kunnen rijden met Billie Jean op de radio.
Ben wel benieuwd. Maar als het een bonus is bij de next gen versies van GTA V dan wordt het een dure grap.
Ik lees her en der dat je sommige vestigingen van MediaMarkt in kan lopen voor een Series X. Is dat nog steeds zo of moet je echt geluk hebben? Ik snap dat niemand hier een glazen bol heeft maar ja, dacht ik vraag het even. Anders ga ik gewoon even rond bellen in de omgeving van Barneveld.
Jahoor als je het kijkkastje op zolder zet in een kast met twee deurtjes die dicht kunnen kan dat wel.