Nou vooruit dan, Halo 1, 2 en 3 kapotgespeeld, single player, co-op allemaal fantastisch. Eerste keer op XBLive was geweldig. Maar toch iedere keer in de single player als de Flood kwam, dan begon het minder leuk te worden. Juist de Elites en die tank gasten waren op moeilijkere niveaus best pittig, met de flood begon het soort zombie shooter te worden. De soundtrack is legendarisch. En ondanks alle fijne herinneringen, bij iedere nieuwe trailer denk ik mwah.
Dit heb ik ook, ik speel regelmatig halo 1,2 en 3 opnieuw maar vanaf het moment dat de flood komt heb ik er minder zin in. Hetzelfde had ik met halo 4, al was dat natuurlijk niet de flood, maar die andere knakkers. MP helemaal kapot gespeeld, eerst op Xbox connect en daarna Xbox live. Gelukkig kijk ik nooit trailers oid, want ik ga hem toch wel spelen (gamepass ftw) en hoop dat de SP en MP goed genoeg zijn, want dan blijf ik het vast wel een tijdje spelen
5 singleplayer kom ik niet doorheen. Wat een troep zeg. Momenteel MP aan t ervaren en is okish. Nog niet veel gespeeld. Reach wel kapotgespeeld, was fine.
Reach was goed, heel erg goed. Zowel SP als MP. 5 ben ik nog niet eens aan begonnen, wil ik nog wel doen voor Infinite uitkomt.
Als de laatste missie er een wordt met een warthog terwijl de hele boel om je heen ontploft geef ik de campaign sws een onvoldoende want die shit hebben we nu wel gezien.
Infinite lijkt weer steeds kutter te gaan worden als ik reddit mag geloven.. Alle red flags zijn weer aanwezig
we hebben geen enkele sp content gezien behalve die gare demo van vorig jaar, das toch ongelofelijk lol
Het feit dat je geen XP haalt door normale gameplay maar alleen door challenges, wtf. Het is dat de multiplayer F2P is, dan check ik het wel even maar het spreekt me totaal nog niet aan.