1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    garrett DOE IETS
     
    Garrett vindt dit leuk.
  3. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    jaaaja dat kunnen ze nu wel zeggen

    er is me ook een leuke zomer beloofd
     
    fredfenster, Reckuuza en Modder-Eter vinden dit leuk.
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Kanye West Power zou beter geweest zijn als muziek
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Wat is deze?
     
    Reckuuza, Yi-Long en Killamonkey vinden dit leuk.
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Fortnite Korean Pokemon STAY WOKE
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ging daar best wel goed op haha. Heb alleen niks met mmo's
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De graphics zijn best ziek.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Is het een MMO? Dat is jammer. Ik hoopte eigenlijk op een SP open world ‘Pokemon’ adventure game. Ziet er echt belachelijk goed uit.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Trailer van 2 jaar geleden, zojuist gevonden, zag er trouwens ook al belachelijk goed uit.


    Wat onduidelijkheid trouwens of het nou MMO is, of SP (of beide?). Gaan momenteel tegenstrijdige berichten rond.

    Edit; Confirmed door de developer dat het oorspronkelijk een MMO zou worden, maar dat dat veranderd is naar SP open world creature collecting action adventure. Oftewel, goed nieuws.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2021
  12. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik geloof de gfx niet :) dit wordt zo enorm gedowngrade als het eenmaal af is.... Watch Dogs incoming in 3...2...1....
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ontwikkelaar van Black Desert Online. Schijnbaar één van de meest populaire (mobile) mmo game in Korea. Lees op Reddit dat die game wel tjokvol zit met vieze microtransactions en extreem P2W is. Blijkbaar deden ze hetzelfde met de trailers voor Black Desert Online. Extreem gelikt en running op een monsterrig. Uiteindelijke product was misschien 50% ervan op de beste hardware. Maar goed, we gaan het zien. Hype is wel gaan liggen hier, haha
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2021
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515

    bro dit is fucking amazing

    met die framerate niet

    is dit watch dogs 3?
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Stel je voor. Een Pokemon game met ook maar half deze graphics. Wellicht in 2050!
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    youre living in a dream world pal
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik weet het echt niet. Het lijkt erop dat ze ontzettend veel geinvesteerd hebben in kleine belangrijke zaken zoals veel animaties/reacties door NPC’s, en er zijn veel kleine effecten zoals lichteffectjes enzo. Het is natuurlijk ook al zo’n 7 jaar geleden dat een Sunset Overdrive op een base XBO draaide, en current gen is VEEL krachtiger dan die base XBO.

    Als je kijkt naar bijvoorbeeld de games van Ubisoft is het duidelijk dat die al jaren in dezelfde engine werken en geen grote stappen hebben gemaakt, grafisch, dus als we dan eindelijk een echt nieuwe grote stap zien, dan is dat idd moeilijk te geloven. Het is natuurlijk hoopgevend dat ook de 2 jaar oude trailer er al geweldig uitziet, en op die basis hebben ze dus nog door weten te bouwen. Kan zijn dat ze gewoon prima gebruik hebben gemaakt van de beste nieuwe game- en effect-engines.

    We gaan het vanzelf zien, maar de stad zelf ziet er al geweldig uit, creature & character design is prima, de vele vervoersmiddelen zien er leuk uit, ongetwijfeld een fishing mini-game, etc. Lange tijd geleden dat ik ZO onder de indruk ben van een trailer, eerlijk gezegd, en als dit idd de open world ‘Pokemon’ game wordt waar zovelen van ons al eeuwen op wachten, dan is er alle reden voor enthousiasme.

    Ben wel benieuwd hoe groot de speelwereld zal zijn. Is het 1 stad met diverse buurten, of heb je ook bossen en platteland daarbuiten? Kun je straks ook met een vliegtuigje vliegen? Zijn er base-building aspecten zodat je je eigen plekje(s) kunt designen? Wat voor mini-games? Co-op mode? Etc etc.

    Dit is voor mij eigenlijk een van de eerste games die er daadwerkelijk next-gen uitziet. Ik weet dat men dat ook zegt over Ratchet & Clank en Demon’s Souls, maar afgezien van de laadtijden, resolutie/frame-rate en bepaalde effecten/lighting, vond ik dat ook wel enigzins verwachtbare nieuwe delen in die series. Tuurlijk mooier en beter, maar geen shocking wow factor.

    Kan eigenlijk alleen Black Myth; Wukong, en nu deze game bedenken, waarbij je echt denk; okay, ik ben benieuwd of ze dit waar kunnen maken.

    Ik hoop het.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zo zie je maar weer hoe verschillend we naar games kijken. Black Myth heeft mooie graphics, maar verder zie ik gameplay technisch weinig opvallends. Dus min of meer in dezelfde categorie als Ratchet & Clank en Demon's Souls. Maar de laatste is een remake. In ieder geval hebben beide released titels leuke gameplay. Black Myth? Release 2023, waarbij potentieel de kans bestaat dat de getoonde graphics tegen die tijd weer achterhaald zijn.

    De commerciële term "next-gen" zegt mij steeds minder. Weet iemand, behalve de slinkse verkopers die ons "next gen" consoles en games aansmeren, eigenlijk nog wat deze term precies inhoudt? Hebben we het dan over graphics, geluid, gameplay, alles? Ik weet het niet, maar ik heb het vermoeden dat iedereen er eem andere betekenis in ziet. Geef mij een goede game concreet in mijn hand en niet een vage of hyperbolische belofte over een jaar. Ik waardeer de moed van vernieuwing, maar het mag ook een bestaand concept zijn. Maar in het laatste geval ligt bij mij de lat wel hoger.
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Next gen betekent meestal op graphisch gebied. Dus je neemt een game zoals God of War, TLOU2 of HZD als benchmark van de vorige generatie.

    En als je dan een nieuwe gametrailers ziet moet je denken wow dat is nog mooier. De lichteffecten zijn beter en de wereld levendiger.
     
  20. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    "Een significante verbetering van een product of service, ten opzichte van het nieuwste van het nieuwste" is zo ongeveer de definitie. Wat die verbetering zou moeten zijn is geen definitie van. Ik zie PS5 als next-gen ten opzichte van PS4, vanwege de enorme sprongen die ze hebben gemaakt in hun hardware architectuur. Het probleem daarvan is dat het voor de eindgebruiker niet direct zichtbaar is, behalve de snellere laadtijden en als er spellen worden gespeeld die ontwikkelt zijn voor die hardware. Beetje hetzelfde verhaal als de nieuwe apple M1. Het is een gigantische stap voorwaarts, met een gigantische impact op de CPU-wereld. Alleen merkt de gebruiker behalve laadtijden en batterijduur er niet zoveel van.

    Bij de ontwikkelingen van de afgelopen generaties is de wet van Moore van toepassing geweest, waardoor ieder nieuwe platform significant beter was dan de vorige. Dat bestaat niet meer, dus zullen we het nu moeten doen met optimalisaties op andere gebieden, zoals form-factor, energie en parallel processing. Dat zijn geen zaken die je direct merkt als gebruiker zijnde.
     

Deel Deze Pagina