1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Cyndris en Tyrant vinden dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Wanneer release? Alan Wake was top.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Begin oktober. Kleine kans dat hij ook meteen bij PS+ zit want op de dag van de release komen als het goed is ook de PS+ games voor oktober beschikbaar
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Het is dat ik kinderen op deze aardbol wil vernederen met fifa 21 anders had ik t allang opgezegd
     
    Tim vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Nioh ooit willen spelen? T/m de 16e free giveaway in de Epic Megastore. Gave game btw.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    A new Twisted Metal is in development ‘to coincide with the TV series’, it’s claimed
    JOURNALIST CLAIMS A NEW SERIES ENTRY IS IN THE WORKS, CORROBORATING VGC’S OWN SOURCES

    That's according to GamesBeat journalist Jeff Grubb, and matches what VGC has heard from its own sources.

    Grubb said on his latest Giant Bomb video show (paywall) that he'd heard a revival of the car combat game was in early development and represented a broadening of Sony's first-party games strategy to synergise with its movie and television projects.

    "I think Twisted Metal is in the works but it may still be a ways off, so I think we're early," Grubb said. "That speaks to a larger strategy shift from Sony – well, it's not even a shift, it's a 'broadening' of their strategy.

    Grubb said of the television project: "It does seem like [Sony] is potentially greenlighting games to coincide with their attempts to release movies and television shows based on these properties.

    "It seems that they are going to try to line these things up with games at the same time, and the thinking there is one, they looked at [the Marvel Cinematic Universe] and they want to have MCU-like success, and I think there's a thought inside of Sony that, 'hey, we make movies, why aren't we capitalising on that?'"
    He added: "There is a prestige attached to Hollywood and prestige television that I think Sony is craving a bit, but also it's good business. If you look at what happened with The Witcher and Netflix, The Witcher 3 had its second-best year since its last year when the show debuted."

    https://www.videogameschronicle.com...t-to-coincide-with-the-tv-series-its-claimed/
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Playstation showcase om 22 u vanavond! (livestream)

    EDIT: Daar gaan we...
    1) Knights of the Old Republic Remake. Ja, die wil ik zeker spelen. Goede RPG. Geen gameplay beelden verder.
    2) Is dit een soort opvolger van Nier? Nee toch niet. Devil May Cry achtige combat tegen smerige aliens in de verre toekomst. Kan zeker interessant zijn voor de combat. Interessant monster design. Project Eve.
    3 ) Borderlands game in fantasy land. Tina is de dungeon master. -> Tiny Tina's Wonderlands.
    4) Een Square Enix game... fantasy superwoman in een open world? Ze is erg lenig + superpowers. Goed geanimeerd en mooie tegenstanders. Zware magic spreuken. -> Forspoken. Nice.
    5) Rainbow Six Extraction... met aliens. Coop shooter. Ik denk alleen niet gelijk aan aliens bij deze serie, maar goed.
    6) Ja, daar heb je hem dan. De remake van Alan Wake. Dit is sowieso een gave game, zeker wanneer je van spanning en intrige houdt.
    7) De zoveelste versie van GTA5. Deze game ken je, maar de graphics zijn weer verder opgepoetst.
    8 ) Freaky shit in Tokyo City? Gemaskerde, oogloze tegenstanders. Grafisch ziet het er zeker creatief uit. Horror esque actie game -> Ghostwhire.
    9) Guardians of the Galaxy game. In ieder geval hebben ze een pratende (telepathisch) hond. Arcade actie. Misschien leuk wanneer deze helden groep je aanspreekt.
    10) Vampire the Masquerade Bloodhunt. Was dat niet een online coop game, of toch met een offline verhaal? Meh.
    11) Arkane Studios, geef ons die Deathloop!@ Gave stijl. Laat het maar aan AS over om iets interessants te verzinnen dat ook nog lekker speelt.
    12) Ehh, de titel van deze game heb ik gemist. Ook geen gameplay. Een samenwerking tussen Epic games en de band Radiohead?
    14 ) Lieflijk, vrolijk, veel kleuren in het spectrum. Een spel voor het hele gezin? Je kunt dieren overnemen (om te verkennen en puzzels op te lossen) en natuurlijk een groot blad gebruiken als parachute. Afrikaanse vibes; een tropisch avontuur. Leuk gemaakt -> Tchia
    14) Uncharted games komen naar de PS5, maar in hoeverre enhanced?
    15) Insomniac en Marvel: Wolverine. Verder geen gameplay beelden.
    16) Gran Turismo 7 kondigt zichzelf aan met orkestrale muziek. Shiny cars. Open world icoontjes? Veel customization opties. Zijn dit echte gameplay beelden tijdens het rijden? Oke, nice. Van army jeeps tot futuristische race monsters. Ik ben verder niet zo'n GT fan, maar de fans kunnen waarschijnlijk hun hart weer ophalen. Game heeft zeker die typische GT uitstraling.
    17) Natuurlijk ook weer een nieuwe Spider-Man 2. Geen gameplay beelden.
    18 ) KRATOS IS BACK. Boy is weer een tikkeltje groter geworden. Hoe heet die vrouw ook alweer, Freya? En natuurlijk is ons smid duo ook weer terug. Gatver, zin in deze titel. Ben benieuwd wat Thor's rol in deze game gaat worden. De combat ziet er weer heerlijk uit. Blockbuster to the max! God of War: Ragnarok. Kom maar op met die game.

    Dat was het. Afkondiging en nagesprek. Geen verkeerde show. Veel Marvel games trouwens. Gran Turismo 7 komt uit in maart 2022. Insomniac dus met Spider-Man 2 en Wolverine. Goede studio, al weet ik niet wat we precies gaan zien in Wolverine. Nog een beetje reclame voor Horizon: Zero Dawn. KOTOR wordt volledig opnieuw opgebouwd volgens de devs, in ieder geval grafisch. Ik hoop dat deze game een soort Demon's Souls upgrade gaat krijgen!

    Edit: Playstation showcase vanaf 2:33:30 minuten in bovenstaande vid. Daarvoor veel game trailers.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2021
    FinalBob en Tim vinden dit leuk.
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    ik zie jiggle boobs en hack and slash. Best leuk
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    @Reckuuza

    WOLVERINE DOOR DE MAKERS VAN SPIDERMAN GAMES LETS GO
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    fuck dat
     
  11. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Niet heel bijzonder
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Dit vond ik leuk. Volgens mij kleurt dit fantastisch op een HDR scherm.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Hoop Marvel shit wel, troep.

    KotOR wel must buy.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515


    holy shit WAT IS DIT
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Forspoken
     
    Tyrant, Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Forspoken is zeker een titel waar ik naar uit kijk. Hoop dat het verhaal ook goed/interessant is, als context voor jouw acties.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    serieus? holy shit
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344

Deel Deze Pagina