In de boeken is het ook springen van korte naar wat langere verhalen. Serie vind ik imo beter te doen dan het eerste boek.
Steeds wisselend tussen het heden en verleden van Geralt. Dan gaat het weer over Cintra, een rijk op het continent, dan weer over Nilfgaard, dan weer over de relatie tussen Yennefer en dan weer over hoe de relatie tot Ciry tot stand is gekomen en haar verhaal. De eerste keer irritant, maar valt best mee als je even oplet. Is een tijdsperiode van enkele decennia.
Ah, het fenomeen wat ze al 100 jaar toepassen bij de meeste films en series ipv chronologisch vertellen.
Ik heb je hier leren kennen als een jongen die zo lekker gewoon is gebleven. Hier leek dat even anders.
'Had u onze FAQ al bekeken? Daar zijn namelijk antwoorden op de meeste vragen te vinden. Om deze reden beschouwen wij uw bericht als afgehandeld en dient u bij eventuele vervolgvragen opnieuw een e-mail te sturen naar prullenbak@bank.nl'
En of je kan bijstorten. Over bijstorten gesproken wie heeft Schumi docu nou al gezien? In mijn herinnering heeft hij nooit niet gewonnen bij Ferrari.
Docu wordt niet echt goed ontvangen. Ga 'm ooit nog wel kijken tho. Bestond er al F1 voor Max Verstappen dan?
In het Schumacher tijdperk keek ik altijd wel, toen hij wegging vond ik het lastig om te blijven kijken. Maar ok blijkbaar maar een paar jaar gekeken dan, die gekke middelbare schooltijd ook
Ik vond het wel leuk om te zien. Ben F1 gaan kijken in 97, toen was ik 9, en meteen Ferrari en Schumacher fan geweest vanaf dat moment. Je merkt wel dat er veel wordt achtergehouden, maar hij is altijd op z'n privacy gesteld geweest. Dus prima.om te kijken, geen hoogstandje