Gisteren gekocht in de PS Store en aan begonnen. De sfeer pakte me meteen. Lekker exploren en je de pleuris schrikken door de Mimics. Loop aardig achter wat games betreft maar zoals het er nu uitziet had ik deze niet willen missen.
Ook laatst gekocht bij Intertoys voor €6,-. Geen idee wanneer ik het ga spelen, maar kon niet laten liggen ..
Hoeveel beter is die dan het origineel op de 360 o.a.? Ik vond die namelijk erg vet en heb om nostalgische redenen laatst die game met een aanbieding nog weer meegepikt. Wat is er zo anders aan deze game dan, met uitzondering van de zwaartekracht dingetjes??? Is het een soort van RPG of open wereld game geworden? Ik ben altijd nieuwsgierig geweest, maar twijfelde ook altijd, dus ben erg benieuwd naar wat jullie van de game maken.
Het is een totaal andere game. Denk aan System Shock. Of als je dat nooit hebt gespeeld: Bioshock, maar sci-fi.
Ik heb deze vandaag een paar uurtjes gespeeld. Wist niet goed wat te verwachten en vond het begin wat klungelig, ik denk door de ui in game. Maar sinds ik die wrench in mijn handen had en Spoiler dat aquarium stuk sloeg zit de sfeer er goed in. Muziek draagt daar goed aan bij. Ben nog helemaal niet ver, dus weet niet of het blijft boeien, maar na Mass Effect Andromeda gelukkig weer een game die me pakt. Dit is mijn laatste in een reeks van ~6 games die ik voor 10/stuk heb gekocht, hopelijk wordt het een mooie afsluiter. (ME:A was overigens daarvan de enige teleurstelling.)
Tijdje geleden deze game ook gekocht voor 6 euro ofzo. Deze titel heeft System Shock / Bioshock geheel over zichzelf heen geschreven. Super sfeervolle game en ik ben blij verrast met de verhaalelementen. Top titel hoor.
True, haha. Zou zomaar kunnen dat je Prey dan helemaal kut vindt. Ik vond deel 1 van de Last of Us wel geweldig. Vond deel twee te veel van hetzelfde en te depri voor deze tijd I guess. Eh, different strokes for different folks
Zelf deel 2 van TLOU niet gespeeld maar het wordt wel slechter ontvangen dan deel 1. Sommigen maken zelfs de vergelijking tussen Devil May Cry 2 tov deel 1 en hetzelfde bij TLOU2 of deel 3 van Dead Space I.v.m. de andere delen of Resident Evil6.