Het blijft inderdaad een Cod. Speltype is een soortvan variatie op gunfight, zelf ook niet zo een fan van maar goed. Ik vind het echt als Modern Warfare spelen wat opzich positief is. Wel nog het gemis van een FOV setting maar die komt hopelijk (net als Cold War) later wel erbij in de beta. Vind de setting ergens ook wel tof. Weer eens wat anders dan de afgelopen jaren.
Het is een leuke gamemode voor erbij. Maar dit is niet iets wat je elke avond speelt. Had graphisch wel iets meer verwacht van deze.
Gezien MW op de consoles ook geen FOV slider heeft gehad zou ik er niet blind van uit gaan dat hij hier wel komt
Deze gamemode is trouwens wel al beter dan de gunfight mode bij de Alpha van MW. Daar kon je naar mijn idee nog minder een feeling krijgen van de game. Jep, ben benieuwd of ze die dus alsnog gaan toevoegen. Het is nog maar een alpha. Speel het liefst op playstation namelijk. Anders wordt het toch de PC versie.
Wat zijn jullie ervaringen? Ik vind het heerlijk spelen. Vooraf tof dat je de combat pacing kan kiezen.
Ik vind het ook leuk. Beter dan ww2. Ik wacht alleen af of de zombie modus ook leuk gaat zijn. Op basis van dat ga ik hem wel of niet kopen.
Hieronder is te zien hoe groot de downloads zijn en hoeveel schijfruimte er nodig is per console: PlayStation 5: 64,13 GB download | 89,84 GB benodigde schijfruimte PlayStation 4: 54,65 GB download | 93,12 GB benodigde schijfruimte Xbox Series X/S: 61 GB download | 61 GB benodigde schijfruimte Xbox One: 56,6 GB download | 56,6 GB benodigde schijfruimte