Hoe kan dat nou jongens? Enfin, reviews zijn allemaal erg positief. Mooie game wanneer je van een sprookjesachtige, hartverwarmende ervaring houdt. En de eerste game van Ember Lab, dus extra knap. Beelden doen me zelf beetje denken aan Princess Mononoke.
Misschien toch maar deze game kopen als overbrugging tot BF2042 uitkomt. Even wachten op de Easy Allies review. Dat is voor mij de belangrijkste review.
Is maar naar welke je kijkt. Polygon Kena: Bridge of Spirits promises magic, but can’t deliver much of it. PC Gamer 65/100 Looks better than it plays, but it's got a good heart.
Kan inderdaad heel snel gaan. Ik ken weinig spellen waarbij zo weinig informatie bekend is over de gameplay voor de releasedatum die toch de moeite waard zijn om te spelen. Dit is zeker de reden dat ik geen pre-order heb gedaan maar afwacht op de review cijfers. Verwachtingen worden vaak in zowel positieve als negatieve zin niet waargemaakt. Voor 30 euro is beetje lastig. Spel is alleen digitaal te koop. Nu voor 40 euro, dus valt ook wel mee. Wil ook wel kijken hoe lang het spel duurt voordat ik hem koop aangezien het alleen SP is.
Komt ook fysieke release. Maar digitaal heeft juist vaak leuke sales, dus zie het volgend jaar wel keer.
Eerst eens mijn stapeltje ps5 titels gaan spelen. Om te beginnen met Returnal. Nieuw meubilair is onderweg. Nieuwe OLED ook al besteld. Daarna: LOSS! Kena komt wel een keer.