1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Het blijft hopen dat we ooit een pixel-perfect Chrono Trigger zullen zien verschijnen op Playstation of Xbox. Had hem vroeger op SNES maar kon niet saven. Later ook op DS (vriendin) maar niet lang kunnen spelen.

    Persona 5 even gespeeld, was okay maar gedropped toen ze Royal aankondigden, en daar moet ik nu nog mee beginnen. Moet eerst even mijn PS4 eens ontstoffen van binnen want die maakt me teveel herrie.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
     
    Zifnap en Yi-Long vinden dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Chrono Trigger gamelengte: 26 - 44 u. :+

    Maar goed, dat is flauw. Je bedoelt dat deze game relatief weinig vet om het bot heeft neem ik aan. Misschien valt het met Eastward ook wel mee? Over de deceptie van Baldo hebben we het al niet meer.
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Deathloop is fucking hard. Tot zover, tot morgen
     
    Zifnap en Daz vinden dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Jullie reageren wel vaker op dezelfde manier... het steeds jezelf opnieuw blijven uitleggen. ;)
     
    BigSyke vindt dit leuk.
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Je bedoelt fatsoenlijk en inhoudelijk een vraag beantwoorden op een forum waar men discusseert , ipv posts van 1 zin in all caps en 5 schreeuwende gifs … ?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    8.752
    [​IMG]
     
    RemcoM, ArtificialFaith, Yellow 13 en 11 anderen vinden dit leuk.
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Met DQ 11 had ik toch wel een groot probleem. Zal het even in spoiler tags zetten ook al gaat de kritiek om het gameplaygedeelte en niet het verhaal zelf

    Het is een lang spel als het om speeluur gaat. Nadat je door Mordegon wordt verslagen bij de boom begint deel 2 van het spel. Hierbij ga je backtracken langs alle eerdere bezochte locaties. Dit was nog wel te doen.

    Daarna versla je Mordegon en krijg je te maken met Calasmos. Vanaf dat moment haakte ik af. Je leert dan geen nieuwe skills meer. Combat blijft hetzelfde en je mag voor de 3e keer dezelfde wereld rondgaan.
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    LEGEND
     
    Garrett vindt dit leuk.
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    RAAP ME OP
     
    Garrett vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420




    The SNES classic, Actraiser, has been reborn as Actraiser Renaissance. Fully remastered with HD graphics, rearranged and brand-new music, new stages and boss battles. A unique blend of side-scrolling action and world building creation awaits…starting today! Actraiser Renaissance is immediately available on the Nintendo Switch, PS4, PC, and iOS and Android devices.

    Deze titel herken ik nog van de SNES. Combi van platformer en rts elementen (heel eenvoudig). Heel gaaf dat deze titel een remaster heeft gekregen. :)
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Toevallig paar maanden geleden nog gespeeld.
    Heel aparte mix van gameplay inderdaad.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Ik kon deze game vroeger inderdaad ook nooit plaatsen.

    Toch had ik liever een van de andere Quintet games gehad.
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Is er überhaupt wel vraag naar deze game om opnieuw uit te brengen in HD?
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Misschien bij fans van de game, maar kan me nou niet echt herinneren dat dit destijds een must-have game was. Weet ook niet of ik het ooit gespeeld heb. Ik vind deze heruitgave er ook totaal niet indrukwekkend uitzien. Ja, HD en opgepoetst enzo, maar echt niet mooi.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    anders werd t niet gemaakt
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Het lijkt me dat er tientallen oude 16-bit klassiekers zijn waar meer vraag naar zou zijn wat betreft HD remasters/remakes. Chrono Trigger, Revenge of Shinobi, The Firemen, Tiny Toons, etc etc.

    Maar goed, het probleem is ook niet zozeer dat oude klassiekers een oppoetsbeurt rijgen voor een nieuwe generatie gamers, maar meer dat het er niet bijster boeiend uitziet qua kwaliteit/graphics. Net als laatst de nieuwe release van Capcom van Ghouls & Ghosts ( of Ghosts & Goblins, not sure).

    Wanneer het de charme en kwaliteit heeft van een Hollow Knight, schitterende game, dan prima, maar dit lijkt wel 1 op 1 overgemaakt door een groepje in-house studenten, die gewoon HD assets hebben geplaatst waar eerst low-res assets stonden. Oh, hier moet een bosje, okay, hier heb je een HD bosje. Oh, hier een rots, ok hier heb je een HD rots. Etc. Geen hart, geen ziel, geen samenhang, gewoon het oude omzetten in iets wat er acceptabel uitziet op current-gen schermen.
     
    BigSyke vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.432
    Leuk Bevonden:
    17.525
    okee
     
    Zifnap en Modder-Eter vinden dit leuk.
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dit dus. Of remake Donkey Kong Country, ff6, Link to the Past, eerste Mariokart, Terranigma, eerste Tales game,
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2021
    Yi-Long vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina