1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 2042

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 9 jun 2021.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Het lijkt in de huidige map vooral af te spelen tussen de raket en rondom/op de toren ertegenover. Voor mijn gevoel zijn er wel best wat dode plekken die ik eigenlijk alleen doorkruis met voertuigen om naar die ene drukke plek te komen. Wat dat betreft missen de last-gen spelers niet echt veel in de kleinere versie van de map. Maar goed, er komen nog meer mappen aan dus map is voor mij nu niet het belangrijkste. Gunplay voelt gewoon echt lekker tot nu.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Inmiddels aardig wat potjes gespeeld op PC en ben best tevreden hoe het allemaal draait. Vergeet soms wel eens dat het slechts de beta is die ik aan het spelen ben.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wat is jouw setup?
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    PC specs bedoel je?

    /Edit:

    AMD Ryzen 5 3600
    Radeon RX 5500 XT GAMING OC 8G
    MSI B450-A Pro Max
    16 GB RAM
    M2 van 1TB
    1440p scherm.

    Speel met vrienden op PC vanwege discord om samen te spelen. In me eentje op de Series X en dat ziet er nog 100x vetter uit.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, ik heb het even op de PS5 gespeeld en zag er prima uit. Ik ben benieuwd hoe het er uitziet/draait op mijn systeem.

    Heb zelf

    AMD Ryzen 5 5600X
    B550 Extreme4 mobo
    32GB RAM
    SATA SSD
    1440p

    Dus ik hoop dat ik hem redelijk kan draaien.
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik vind echt dat de PS5 hem goed kan draaien, en dat op 4K 60fps. Op mijn PC haal ik op 1440p ~90-100 fps met settings op LOW;
    - Ryzen 7 5800
    - 32GB RAM
    - GTX 1080Ti

    Dus ik vind eigenlijk de PS5 versie mooier, maar heeft minder fps. Lijkt alsof hij op console wat beter geoptimaliseerd is ofso. PC versie meer fps en natuurlijk keyboard&muis. Echter afgelopen jaar heb ik wel gemerkt dat ik wat meer layed back op PS5 heb gegamed dus ik moet nog even kijken waar ik hem straks op ga kopen. Gelukkig is er wel crossplatform-progression.

    Welke GPU?
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Oja, ook wel belangrijk :+

    GTX 1070
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Blijkbaar is de FOV setting een percentage trouwens. Beetje vaag maar voor 90 FOV kun je hem op 45% zetten. Gaan ze wel aanpassen bij launch.

    Zal toch wel minimaal 60-70fps moeten kunnen halen op medium, dit weekend maar even testen dan.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  9. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Voor een game die ook nog uit komt op de original Xbox One is dit toch gewoon een keiharde eis, en niet 'leuk meegenomen'? Zou echt schandalig zijn als een nieuwe titel niet fatsoenlijk draait op een PS5 of Series X.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Helaas is dat niet de standaard. Vaak genoeg games die gewoon geen stabiele fps hebben.

    Op de pc speelt het trouwens prima, alles op medium en op wat enkele stutters na is het gewoon goed.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Moet zeggen dat ik het oude class systeem wel echt mis in BF2042
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Uiteraard, je kon in de voorgaande delen ook kiezen om op kleinere maps en met minder personen te spelen.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Waarom eigenlijk?

    Vind dit juist een enorme verbetering. Heel irritant vond ik het dat als je bijvoorbeeld ammo wilde kunnen uitdelen je heel beperkt was in je wapens.

    Nu is er veel meer keuze vrijheid. Ook fijn dat je gelijk al wat scopes en attachments hebt voor je wapens.



    Wel enorm irritant dat je de map niet kunt oproepen en het met je minimap moet doen.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als je met een LMG speelt: Via plus systeem een andere magazijn selecteren is sneller dan reloaden :+
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    :+
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  17. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Naar aanleiding van de beta gelijk m'n aandelen verkocht na het openen van de bel. Na 4 minuten al 1,6% gedaald dus ik ben benieuwd hoe ze gaan eindigen vandaag.

    Wat een fiasco dit.
     
  18. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    opening beurs is vaak volatieler, staat nu op -0,35 valt mee. Tijdens de beta is de koers wel gestegen.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Waarom? Omdat dit geen CoD is.


    Wat BF zo leuk maakt is het team aspect, dat is nu helemaal weg.

     
    RudeRob vindt dit leuk.
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoezo dan?

    Nu kan ik ervoor.kiezen als ik graag met een assault rifle speel om toch een teamrol zoals medic of engineer aan te nemen. Dat bevordert toch teamplay?

    Ook kun je als medic een sensor granaat meenemen om vijanden te detecteren rond een gesneuvelde kameraad.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2021

Deel Deze Pagina