1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 6

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 10 jul 2020.

  1. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Door Gamepass heb ik al een lange tijd geen games meer aangeschaft, maar FarCry 6 heb ik nu maar besteld. Ik heb me altijd prima kunnen vermaken met de vorige delen, dat zal nu ook wel goedkomen.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    5 vond ik echt verschrikkelijk, maar New Dawn was top, behalve drie keer alle kampen veroveren. Schoot wel lekker en redelijk verhaal, beter dan 5. Benieuwd naar 6.
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Te lui om naar mediamarkt te gaan, dus hij staat in de downloadrij
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2021
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  5. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Inmiddels paar uurtjes gespeeld. Vermaak me eer dan prima. Map is mega huge dus wel even mee zoet. Ziet er grafisch op series x erg goed uit. En heerlijk net knallen met liedje Bella Ciao op de achtergrond :)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Paar uurtjes gespeeld, alle tutorial missies zijn redelijk traag, maar sfeertje is wel top. Bella Ciao was leuk. Paardrijden is leuker dan verwacht. Zoals altijd laat ik alle missies links liggen en probeer meteen loot te vinden.
     
    Tim en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Ga Farcry 6 spelen met een vriend. Gisteren de eerste uurtjes gedaan. Sfeer zit goed, goeie muziek, paardrijden is inderdaad beter dan verwacht.
    Voor de coop zelf mogen ze nog wel wat verbeteringen doorvoeren. Degene die het spel "host" kan soms enkel missies aanvaarden of ziet alleen de cutscenes. Wel zonde als je het spel met zen tweeën wilt ervaren. Het is wel niet altijd, maar toch een paar keer voorgekomen. Zal nog wel gepatched worden zeker? :)
    Normaal speel ik meestal stealth bij zon' games als je kampen moet clearen, maar dit spel nodigt wel uit om chaos te veroorzaken, ook wel een keer leuk :D
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vergeet trouwens niet om de HD Textures Pack te downloaden. Op de Xbox Series X nog eens 26 GB. ;)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698


    Mijn mening/review, naast die van Mack:

    Tsja, hier heeft die wel redelijk gelijk. Heb inmiddels een aantal uren in de game zitten en heb met grote afstand nog nooit zo'n makkelijke FC game gehad en dan nog maar te zwijgen over de A.I.

    De karakters zijn inderdaad wel erg woke 2021, maar zelf stoor ik mij er i.t.t. Mack niet aan. Just Cause valt en dat merk je er wel vanaf, alleen dan in FP mode. De shop is er inderdaad, maar een deel van de content van de game ontbreekt. 5/10. Zelf zou ik zeggen 6.5/10 ongeveer.

    FC 3 blijft nog altijd de beste tot op heden, als je FC Primal even niet meerekent, dat is een klasse apart... in goede zin. Grafisch vind ik de game zelf niet echt tegenvallen, daarom vind ik het ook vreemd dat Mack dit keer geen specificaties noemt. Hij speelt op de PC, maar eerlijk waar vind ik het op de Xbox Series X met minimaal tweaken er mooi genoeg uit zien, behalve de karakters dan.

    Kort gezegd heeft Mack redelijk gelijk. Het knalt op sommige momenten als een ouderwets snelle Call of Duty game. Een wereld van verschil met New Dawn en dat niet in goed opzicht. Wereld daarentegen is wel goed gedaan, checkpoints zijn leuk om te doen en hetzelfde geldt voor de kampen, al blijven checkpoints het fijnste. Paardrijden is kut, dat noemt Mack niet. Paarden gaan zelfs op super steile heuvels nog vol gas. Het beste??? De dictator. De dictator is een solide 8.5 tegen een 9.0 ongeveer voor Vaas uit FC 3. Mijn verdict: 6.5/10
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Makkelijk? Op welke moeilijkheidsgraad speel je?
     
  12. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Dat je dat nog moet vragen ;)
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Na 20 min opgejaagd te zijn door 2 helicopters en een tank was ik er wel even klaar mee.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Volgens mij heb je er toch maar 2? De normale en een "story" mode. Heb de normale gekozen maar dit is idd echt niet makkelijk als je guns blazing in een gevecht gaat. Al vaak genoeg dood gegaan en ik ben pas net op het grote eiland dus de echt moeilijke tegenstanders moeten nog komen :+
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Met Far Cry is meestal het eerste gedeelte het lastigste, want dan moet je veel skills en wapens nog unlocken. Dan sta je dus vaak redelijk underpowered tegen grotere groepen rebellen, en heb je vaak weinig kans zodra je gespot bent.

    Dat is ook een de grote appeals van de serie; je begint als relatieve nobody maar al snel wordt je een steeds grotere plaag voor je tegenstander.
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik vermaak me prima met deze game. Ziet er erg nice uit en tja het is Far Cry. Knallen. De wereld is echt huge.
    Far Cry 3 blijft voor mij ook de beste ( dat backpack verhaal spreekt me gewoon meer aan )
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Jammer, was wel hyped bij de aankondiging. Ziet er wel leuk uit maar komt wat te kort om me echt enthausiast te maken. Haal deze wel een keer uit de digitale budget-bak. Wel benieuwd naar de Become the Villan DLC en wat ze met Blood Dragon gaan doen.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Klopt wel wat je zegt maar zelf dit mee genomen is het gewoon niet echt makkelijk en zeker niet makkelijkste FC zoals @Yellow 13 beweerd. Of hij speelt hem op easy/story mode
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, het draait om de rank gebied waarin je speelt. 4 tegen 2 van mij was inderdaad pittiger, maar dat werd snel makkelijker. En de klassieke modus is ongeveer hetzelfde gebleven als bij New Dawn. Wat Mack ook al aangeeft. Het wordt moeilijk als je ver in de minderheid bent, maar voor de rest niet echt. En altijd uitkijken voor vuurwerk en vuur. :)
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Moet zeggen, heb al 8 uurtjes plezier met de game. Vind de kritiek wel een beetje overdreven. Maar goed, er is ook niet veel anders te gamen op dit moment natuurlijk :) Missietje hier, kampje daar, veel rijden. Gewoon weer een Farcry in een nieuw jasje. Ik vermaak me wel redelijk easy ermee.

    edit; de MS16S met Armor Piercing Rounds is trouwens wel een aanrader vanaf het begin, om makkelijk headshots te hitten, ook die guys met helmpje zijn dan oneshot.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2021

Deel Deze Pagina