Paar maanden geleden was er een preview waarbij er kritiek was over het nieuwe damage-systeem, waarbij men klaagde dat enemies iets teveel damage-sponges zijn, dus dat je teveel tijd, moeite en kogels kwijt bent om een enemy te killen. Is er nu in de final build nog iets te zeggen voor die kritiek, of is dat allemaal wel okay nu … ?
Zojuist m'n eerste ALT+F4 momentje. Ik moest een missie 5x overnieuw starten omdat ik die heli en een tank niet van me af kreeg, en ze bleven ook steeds terug komen. Honden. Als je Armor Piercing Rounds blijft gebruiken dan valt het mee. Anders worden het inderdaad sponzen.
Thanks, dat is jammer om te horen. Als ik gewoon ‘the drop’ op een enemy heb, dan wil ik niet alsnog in de problemen komen omdat hij een Terminator blijkt te zijn … Bij AC Origins was dat ook een dingetje, wanneer je overpowered tegenstanders tegenkwam. Dan spring je van bovenaf op hun nietsvermoedende ass, plant een dolk in hun hoofd/nek, en dan dropped hun health maar met 5% ofzo, ipv instant kill. Heel irritant.
Met headshots en de juiste ammo heb je ze wel snel neer maar als je alleen bodyshots doet zijn het (tot nu toe bij mij) wel bullet sponges.
Net mijn eerst level 5 checkpoint gehad. I neem mijn woorden terug over de makkelijke kanten van de game. Het hangt dus echt af van het gebied waar je inzit. Twee tanks op mijn reet, meermaals doodgegaan. Jammer dat je die tanks niet in kan lijkt het, dan had ik graag even rondgereden richting Esperanza.
Je kunt zeker wel in tanks. Je moet er wel even boven op klimmen en dan kun je gewoon instappen. Heb er al eentje terug gebracht naar een basis zodat ik er makkelijk eentje kan oproepen als ik er eentje nodig heb
Met je EMP rugzak kan je ze uitschakelen en kapen. Als je ze kapot wil aan de achterkant die ton kapotschieten en dan op de engine schieten
Leuk. Een wingsuit nodig hebben om een pelikaan te volgen naar een schat. Zoveel shit te doen in deze game.
Vermaak me kostelijk. Introduceren van characters, wapens etc is leuk. Humor zo nu en dan, sfeertje is top. Verder wel echt far cry. Protagonist mrt een eigen stem is top, meezingen in de auto met een nummer en na het uitstappen nog even doorzingen. Die kleine dingen zijn wel top.
Moet eerlijk zeggen dat ie inderdaad erg goed is. Die map is ook echt niet normaal groot en de game heeft een heerlijke sfeer Nu maar eens proberen niet iedere side missie te willen wegwerken
Dat heb ik dus ook. Zoveel dingen te doen, maar sommige dingen zijn ook niet altijd leuk. Ik heb een hekel aan tijd missies, waarbij je snel naar een punt moet, over water bijvoorbeeld wanneer er geen jetski beschikbaar is, om bij een bepaalt punt te komen. Meestal air drop ik, maar bij bepaalde plekken kan dat niet omdat ik de afweer nog niet gevonden heb. Dat vind ik dan wel weer goed. Er zit veel variatie in, goede en minder goede dingen en de stukjes verhaal zijn over het algemeen goed. Het enige wat mij een beetje pijn deed was het eindresultaat rond de missie tegen Admiraal Benitez. Maar goed, dat motiveert mij ook weer. Alleen jammer dat op een bepaald punt de gebieden hoger in rank worden en dat wapens eigenlijk niet gewisseld hoeven te worden. Even langs een kamp en je ammo is weer vol, of soms tussendoor in een kampje hier en daar. Die supremo die ik op dat tutorial eiland heb gekregen, die heb ik nog steeds niet vervangen bijvoorbeeld. En ik moet zeggen dat de meeste wapens ook niet echt veel damage doen, waardoor ik weer een beetje aan Far Cry 2 moet denken, maar dat verschilt in Far Cry 6 echt per tegenstander. Ik neem alleen geen companions mee. A.I. is echt om te huilen zo slecht. Maar we gaan door!
Ga weg met die game. Echt rete slecht. Reli crazy en veel idiote trips met drugs. Shit wat betreft drugs ben ik na veel uren in Far Cry 6 nog niet tegengekomen. En veel leukere personages imo.