1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417






    In 2018 kwam Death's Gambit uit. Een goede 2D Soulslike game met metroidvania elementen, maar messy. Imperfect. White Rabbit heeft deze titel niet losgelaten en heeft geluisterd naar zijn fans. De game heeft niet alleen tussendoor diverse patches gekregen, maar wordt nu opnieuw uitgebracht in een totale revamped versie (Death's Gambit: Afterlife) van de base game. Min of meer alle bestaande elementen van Death's Gambit zijn getweaked, dan wel verbeterd. En er is veel toegevoegd (DLC waardige kwaliteit), van levels tot wapens tot zelfs voice overs. Heb je het spel al? De upgrade is gratis. Twijfelde je nog bij de originele versie, dan is dit misschien wel het duwtje dat je nodig hebt. <3
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2021
    Yi-Long en Killamonkey vinden dit leuk.
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Goeie. Nooit gespeeld, maar altijd willen spelen. Mooi moment voor
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Mocht je nieuwsgierig zijn, in onderstaande filmpje uitleg van de devs zelf m.b.t. diverse wijzigingen en toevoegingen in de Afterlife versie. Spoilers wellicht.

     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417





    Altijd leuk om te zien, dit soort Herectic/Hexen clones. Inclusief een absurd hoog gore gehalte. Het doet me ook aan een andere game uit hetzelfde genre denken, met al die digitized karakters, maar de titel is mij even ontschoten. Duidelijk een stijl refererend aan eind jaren 90, vroeg 2000.

    EDIT: Witchaven!
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2021
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Vette game hoor. En zat er ook lekker in, maar na 8 uur zit ik opeens met een (corrupt?) save van 1:5 uur playtime... Kan dus 6.5 uur opnieuw gaan doen of verder met me leven. Fucking BS dit...
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515


    WHY DID I MOVE HERE??
     
    Hoosie vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Balen kerel! Bug gemeld op het forum?
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Jorrie en Zifnap vinden dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    De remastered versie van Crysis 2 (alle platformen) is zo te zien goed uitgepakt, dus dat is goed nieuws. En ook gelijk een beter geoptimaliseerde versie bij release, wat initieel niet gezegd kon worden van Crysis 1 remastered. Dit is denk ik ook een goed voorteken voor de remastered versie van deel 3. Ik kan mij deel 2 eigenlijk bijna niet meer herinneren, maar een lineaire blockbuster shooter van tijd tot tijd gaat er bij mij best in.
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [​IMG]


    EDIT:
    GTA Trilogy info.

    Three iconic cities, three epic stories. Play the genre-defining classics of the original Grand Theft Auto Trilogy: Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City and Grand Theft Auto: San Andreas updated for a new generation, now with across-the-board enhancements including brilliant new lighting and environmental upgrades, high-resolution textures, increased draw distances, Grand Theft Auto V-style controls and targeting, and much more, bringing these beloved worlds to life with all new levels of detail.
    Minimum requirements:
    - Intel Core i5-2700K / AMD FX-6300
    - Nvidia GeForce GTX 760 2GB / AMD Radeon R9 280 3GB
    - 8 GB RAM
    - 45 GB Storage Space
    - Windows 10
    Recommended:
    - Intel Core i7-6600K / AMD Ryzen 5 2600
    - Nvidia GeForce GTX 970 4GB / AMD Radeon RX 570 4GB
    - 16 GB RAM
    - 45 GB Storage Space
    - Windows 10​
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2021
    Yi-Long vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Mooie race beelden in Forza Horizon 5. Ik heb expres dit filmpje gekozen omdat deze tenminste 60 fps beelden laat zien. Had ik niet verwacht, maar ik ben eindelijk een keer geïnteresseerd een Forza Horizon te spelen om hard all terrain te crossen. Hadden de eerdere delen niet ook een coop campaign?

    EDIT: Meer 60 fps gameplay.

     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2021
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb de eerdere delen tot mijn grote schaamte nog niet eens fatsoenlijk gespeeld. Deel 3 het meeste, maar die viel mij tegen. 4 schijnt goed te zijn in Engeland, maar als ik bovenstaande zo zie... pfffff. Het is nogal wat dat dit de enige exlusive is die iets van betekenis is zoverre en straks misschien Halo nog. Alleen het zijn allemaal al wel weer de zoveelste delen en op de één of andere manier verwacht ik Starfield niet eerder dan 2025 en met gebreken... Bethesda kennende... tenzij MS er bovenop zit. Wel fijn om te zien dat Playground een goede studio is. Hoop alleen dat Mexico niet zo saai is als Australië in FH 3. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Was Ride 4 al hier voorbij gekomen?


     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik heb mijn bericht met dit filmpje van Ride 4 verwijderd, omdat het een ouder spel blijkt te zijn. Althans geen PS5 release. Maar heel mooi bewerkt en in een gunstig daglicht gebracht. Dit zijn de graphics tijdens de replay, niet tijdens het racen zelf.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Kan 2 echt aanraden, de beste crysis imo. Verrassend goede en lange sp en zag er destijds retestrak uit
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Remastered versies is drie voor prijs van 1 dacht ik, dan speel ik ze alle drie nog een keer door.:thumbs:

    EDIT:

     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2021
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Crysis 1 was toen echt geweldig. Echt een perfecte voortzetting van de open level structuur van de originele Far Cry.
    Ik kan me nog goed herinneren dat het eindgevecht echt een slideshow was. :lol:
     

Deel Deze Pagina