1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] God of War

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat maakt de meeste gamers niet uit. Die wachten dan wel. ;)
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat geloof ik dus niet geel, althans als het om de blockbuster titels gaat. Daar wil je tijdens release gewoon bij zij zou ik zeggen. En niet een sneue 12+ maanden later op de 2e rang.
     
    Jorrie en Alexknl vinden dit leuk.
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    3 jaar wachten? Welnee.
     
    Tim, Zifnap en Alexknl vinden dit leuk.
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [Update, October 21: Sony representatives have confirmed to Ars that this port is being "overseen" by its creators at Sony Santa Monica while otherwise handled by Jetpack Interactive, a port-focused studio based in Vancouver, BC. As this studio has never worked with Sony, we can't necessarily point to a track record that has us optimistic about this surpassing outsourced Sony PC ports like Horizon: Zero Dawn.]

    https://arstechnica.com/gaming/2021/10/god-of-wars-2018-reboot-arrives-on-pc-in-january-2022/
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Niet mee eens. Merk nu ook dat ik gewoon lekker in de backlog duik nu ik nog geen new-gen console heb, en in die backlog heb ik ook nog wel genoeg blockbuster titels staan, en daar kan ik me nu, jaren na de release, natuurlijk nog prima mee vermaken.

    Helemaal nu de nieuwste releases 70 euro kosten zal ik nog erg weinig ‘blockbuster games’ op dag 1 willen kopen. Dan wacht ik wel gewoon op een price-drop en wat updates.

    Ik hoef de meeste games echt niet ‘dag 1’ te spelen. Laatste keer dat ik echt dat gevoel had was RDR2.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik heb de PS5 nu 3 maanden en nog geen 1 PS5 game gespeeld realiseer ik me :eek:
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik verwacht dat ik ook voornamelijk eerst in de backlog zal duiken (die er (veel) beter uit zal zien op PS5 ivm Base PS4), dus God of War, Horizon Zero Dawn, Miles Morales (heb de PS4 versie gekocht maar die heeft upgrade als het goed is), TLOU2, etc. Pas wanneer de goede PS5 games onder de 30 euro komen ga ik die dan een beetje verzamelen.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik hoef niets te verzamelen. Ik koop die titels nu, speel ze uit, om ze daarna weer door te verkopen. Ps5 heeft wat mij betreft een prima eerste jaar gehad, ondanks dat sommige toptitels eigenlijk ps4 materiaal zijn en puur geboost worden door de hardware. Zelfs dan gamed het ontzettend lekker. Of je het eens bent of niet, veel gamers willen wel degelijk op de eerste rang zitten.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2021
    Tyrant vindt dit leuk.
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja zo zijn er idd wel meer.
    Als ik echter launchtitels koop en verkoop als ik ze heb uitgespeeld, zijn ze in die tijd al 40 euro gedaald in waarde =(
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zelf Ratchet And Clank rift apart 2e hands voor 25 euro gekocht.

    Nieuw Nioh2 en Trials of Mana half jaar na release.ook voor rond de 25 per stuk.

    Alle 3 de games ingeleverd bij Gamemania voor Battefield 2042 voor de ps5. Hoefde maar 8 euro bij te betalen
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Kijk dat zijn de deals. Dat is vooral de reden waarom ik weer voor een ps5 met disc lader ben gegaan.
     
    ArtificialFaith en Tyrant vinden dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Zo sexy in ultrawide. <3

    Maar wtf? Ze spoilen keihard een van de beste momenten uit de game...
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    RIP Boom
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Perfect PC port. <3

    Ziet er geweldig uit en nog scherp geprijsd ook in vergelijking met FF7remake. Square Enix take notice.
     
    Zumpelvelder en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Boy! Een geweldige smaakmaker voor Ragnarok!
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  17. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Toch maar snel aanschaffen deze titel ook al heb ik momenteel nog genoeg games open staan waar ik mij kostelijk mee vermaak.
    (nu al spijt dat ik Forza Horizon 5 gekocht heb met kerst ipv even geduldig te hebben gewacht op deze release)

    Dit soort ports moeten we in ieder geval zeker omarmen als PC gamers vind ik :thumbs:
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina