1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 6

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 10 jul 2020.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Paar maanden geleden was er een preview waarbij er kritiek was over het nieuwe damage-systeem, waarbij men klaagde dat enemies iets teveel damage-sponges zijn, dus dat je teveel tijd, moeite en kogels kwijt bent om een enemy te killen.

    Is er nu in de final build nog iets te zeggen voor die kritiek, of is dat allemaal wel okay nu … ?
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zojuist m'n eerste ALT+F4 momentje. Ik moest een missie 5x overnieuw starten omdat ik die heli en een tank niet van me af kreeg, en ze bleven ook steeds terug komen. Honden.

    Als je Armor Piercing Rounds blijft gebruiken dan valt het mee. Anders worden het inderdaad sponzen.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Thanks, dat is jammer om te horen. Als ik gewoon ‘the drop’ op een enemy heb, dan wil ik niet alsnog in de problemen komen omdat hij een Terminator blijkt te zijn …

    Bij AC Origins was dat ook een dingetje, wanneer je overpowered tegenstanders tegenkwam. Dan spring je van bovenaf op hun nietsvermoedende ass, plant een dolk in hun hoofd/nek, en dan dropped hun health maar met 5% ofzo, ipv instant kill. Heel irritant.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Met headshots en de juiste ammo heb je ze wel snel neer maar als je alleen bodyshots doet zijn het (tot nu toe bij mij) wel bullet sponges.
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Special forces gast kopte net een tank raket terug. Beetje overdreven.
     
    Yellow 13, Tim en Reckuuza vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ubisoft humor.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Net mijn eerst level 5 checkpoint gehad. I neem mijn woorden terug over de makkelijke kanten van de game. Het hangt dus echt af van het gebied waar je inzit. Twee tanks op mijn reet, meermaals doodgegaan. Jammer dat je die tanks niet in kan lijkt het, dan had ik graag even rondgereden richting Esperanza. :D
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Je kunt zeker wel in tanks. Je moet er wel even boven op klimmen en dan kun je gewoon instappen. Heb er al eentje terug gebracht naar een basis zodat ik er makkelijk eentje kan oproepen als ik er eentje nodig heb :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Met je EMP rugzak kan je ze uitschakelen en kapen. Als je ze kapot wil aan de achterkant die ton kapotschieten en dan op de engine schieten
     
    Yellow 13, Tim en Alexknl vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Leuk. Een wingsuit nodig hebben om een pelikaan te volgen naar een schat. Zoveel shit te doen in deze game. :+
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Vermaak me kostelijk. Introduceren van characters, wapens etc is leuk. Humor zo nu en dan, sfeertje is top.

    Verder wel echt far cry. Protagonist mrt een eigen stem is top, meezingen in de auto met een nummer en na het uitstappen nog even doorzingen. Die kleine dingen zijn wel top.
     
    Tyrant, Yellow 13 en Yi-Long vinden dit leuk.
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Holyshit die haan is messed up
     
    Dududu en Yellow 13 vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Chicaron, Chicaron Chicaron. Kutbeest. 8)
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Heb deze ooo gehaald. Na de lunch eens checkdn
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Eerste game sinds TLOU2 die geen backlog was dus zal niet vlug tegenvallen
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De beste Far Cry sinds Primal. Punt!
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Moet eerlijk zeggen dat ie inderdaad erg goed is. Die map is ook echt niet normaal groot en de game heeft een heerlijke sfeer Nu maar eens proberen niet iedere side missie te willen wegwerken ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2021
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat heb ik dus ook. Zoveel dingen te doen, maar sommige dingen zijn ook niet altijd leuk. Ik heb een hekel aan tijd missies, waarbij je snel naar een punt moet, over water bijvoorbeeld wanneer er geen jetski beschikbaar is, om bij een bepaalt punt te komen. Meestal air drop ik, maar bij bepaalde plekken kan dat niet omdat ik de afweer nog niet gevonden heb. Dat vind ik dan wel weer goed.

    Er zit veel variatie in, goede en minder goede dingen en de stukjes verhaal zijn over het algemeen goed. Het enige wat mij een beetje pijn deed was het eindresultaat rond de missie tegen Admiraal Benitez. Maar goed, dat motiveert mij ook weer.

    Alleen jammer dat op een bepaald punt de gebieden hoger in rank worden en dat wapens eigenlijk niet gewisseld hoeven te worden. Even langs een kamp en je ammo is weer vol, of soms tussendoor in een kampje hier en daar. Die supremo die ik op dat tutorial eiland heb gekregen, die heb ik nog steeds niet vervangen bijvoorbeeld.

    En ik moet zeggen dat de meeste wapens ook niet echt veel damage doen, waardoor ik weer een beetje aan Far Cry 2 moet denken, maar dat verschilt in Far Cry 6 echt per tegenstander. Ik neem alleen geen companions mee. A.I. is echt om te huilen zo slecht. Maar we gaan door! :+
     
    Nol vindt dit leuk.
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Dus beter dan Far Cry 5 gewoon? lol
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ga weg met die game. Echt rete slecht. Reli crazy en veel idiote trips met drugs. Shit wat betreft drugs ben ik na veel uren in Far Cry 6 nog niet tegengekomen. En veel leukere personages imo. :D
     

Deel Deze Pagina