Nee dat bedoel ik niet. Het is de best bekeken Netflix serie ooit. Ik vind het echter niet de beste serie ooit. Dat vind ik dus niet in verhouding.
Vandaag een serie gezien die is gemaakt door brugklassers uit Kirgistan. Erg bijzonder. Geeft een enorm interessant en hedendaagse kijk op de Tulpenrevolutie van destijds.
Iets hoeft niet het beste te zijn om bij een groot publiek aan te slaan. Zie Friends. Zie de Marvel films.
Ik dacht dat je sarcastisch was. Dat ik niet moet zeiken dat teveel mensen naar een prima serie kijken. My bad.
Yeah, waardeloos, maar had er sowieso geen vertrouwen in dus leuk voor de mensen die perse een engelstalige live-action versie willen hebben met John Cho & co, maar ik hou het wel lekker bij de anime. Ik ga niet eens de moeite nemen om te haten ofzo. Schouders ophalen en negeren. Het zal vast een doelgroep vinden, maar ik behoor daar niet toe.
Ik heb paar keer moeten lachen, dus was niet heel verkeerd. Beyond Meat grappen vond ik wel komisch. Verder is de ophef ook overdreven, maar mensen die zeggen dat Chapelle van transgenders houdt (omdat hij ook over 1 verteld) vind ik ook beetje bullshit. Hij zet die groep wel voor lul (loool no pun), dus geef dat dan ook gewoon toe.