Oh man, wat heb ik genoten van deel 1 en 2. Ik heb een tijdje een PS naast m'n Xbox gehad en dit zijn dan echt de exclusives die je gespeeld moet hebben.
Die armen van abby zijn zo teringdik in alles wat deze game realistisch tracht te zijn heeft ze zulke armen lik toch mn reet joh hahahah jezus DIE ARMEN
HUIL JE AL @Yellow 13 Moet nog uurtje gok ik en dan heb ik eindelijk die pleurisgame uit na 4 maanden..maar jesus christ die laatste 4/5 uur waren wel echt top level gaming voor mij. Om te watertanden zo goed. Echt top ook dat ik ook helemaal geen ene pepernoot snap omdat ik 1 never heb gespeeld. Dit is de derde keer dat Sony voor mij echt prime gaming aflevert en me echt een next gen gevoel geeft (terwijl dit al last gen is). Ik blijf echt forever kamp Sony als dit zo blijft sorry boys
Deze game is fucking fantastisch. Wat een rit. Ik heb deze shit nog nooit meegemaakt in een fucking videogame.
Goed om te lezen. Deze game blijf ik sowieso in mijn achterhoofd houden om nog ooit eens op te pakken op mijn PS5. Of het nu wel of niet je smaak is: LoU2 blijft een top release uit het PS4 tijdperk.
Eindelijk weer eens wat verder met de game. Heb echt heel weinig munitie, maar damn, wat is Seattle mooi! Minder mooi was dat ik te nieuwsgierig was hoe de game zou aflopen en iemand dat voor mij uitgebreid heeft uitgelegd. Ik moet ook niet zo nieuwsgierig wezen.
Was het ook, maar na die shit in de sneeuw moest ik even bijkomen en gerustgesteld worden. Ik kon daar even niet tegen. Game ook een paar maanden niet aangeraakt.
Vandaag gedownload bij een tijdelijk (1 mnd) PS NOW abonnement. Vanavond al een stukje spelen. Ben erg benieuwd!
Spoiler: Ellie Gedeelte van haar nu afgerond. Intensief, maar dat was het wel waard. Inmiddels een stukje bezig met Abs. Heb wel een hekel gekregen aan fluitende Scars.