1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Is Reck weer met z'n piemel bezig?

    Dat is mijn samenvatting van de vorige pagina. Zegt ook iets over mij.
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Holy fuck wat een leipe trailer!! Het design van sommige bosses/enemies :eek:_O_. En de hele vibe is al meteen Miyazaki. Ook lijkt het een open world game? Dat lijkt mij ook wel tof.

    Beetje late reactie, maar loop voortaan een week achter in game nieuws.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb je Fifa of Duty soms gemist?
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    De vijf screenshots van het langverwachte nieuwe spel van FromSoftware zijn hieronder te bekijken. Elden Ring werd in 2019 aangekondigd door uitgever Bandai Namco en ontwikkelaar FromSoftware. Laatstgenoemde is de ontwikkelaar van games als Dark Souls, Bloodborne en Sekiro: Shadows Die Twice. A Song of Ice and Fire-schrijver George R.R. Martin helpt mee met het schrijven van het verhaal en de personages.

    De game speelt zich af in de Lands Between, dat spelers "een enorm gevoel van schaal en openheid" moet geven. De wereld is verdeeld in zes hoofdgebieden, elk eigendom van een demigod. Er is een bepaalde volgorde waarop deze gebieden doorlopen kunnen worden, maar spelers kunnen ook zelf de volgorde bepalen.

    Elden Ring verschijnt op 21 januari 2022 voor PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One en pc.


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Zifnap en Reckuuza vinden dit leuk.
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280




    Prepare yourselves, Tarnished.

    Register before November 1 for a chance to join the #ELDENRING Closed Network Test: www.eldenring.com/CNT

    The Golden Order has been broken. Rise, Tarnished, and be guided by grace to brandish the power of the Elden Ring and become an Elden Lord in the Lands Between.

    ELDEN RING, developed by FromSoftware Inc. and produced by BANDAI NAMCO Entertainment Inc., is a fantasy action-RPG and FromSoftware's largest game to date, set within a world full of mystery and peril.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2021
    Cyndris vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Join us at 3 PM CET/7 AM PDT on November 4th for a 15-minute #ELDENRING Gameplay Preview. Countdown begins at 2:45 PM CET / 6:45 AM PDT.
     
  7. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Schitterend qua art maar grafisch toch wat rommelig. Voelt niet echt next-gen wat mij betreft.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ziet er echt amazing uit qua sfeer en gameplay! Je ziet ook duidelijk wat inspiratie van bijvoorbeeld Breath Of The Wild.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Welke inspiratie dan?
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Qua open world opbouw met veel verticaliteit en gecalculeerd opgebouwde wereld met slim opgebouwde interest points. Het is totaal anders dan de traditionele (Westerse) "realistische" open world opzet. Het is als het ware 'gecalculeerd' opgebouwd. Combineer dat met de geweldige world building van From Software en je krijgt zo'n pareltje:

    [​IMG]

    Zie:

     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2021
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nee, dat is ook niet waarvoor ik naar de From games stap, maar de Demons Souls remake door Bluepoint heeft me wel een beetje verpest haha. Dit is grafisch echt duidelijk een stapje terug.
     
  12. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Ja pcies! Ik heb tbh deze art icm bluepoint graphics verwacht. Tuurlijk is dit nu meer gevraagd icm open wereld maar die remake was 'n launch title.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik vind dat jullie allemaal wel een beetje gelijk hebben. Had er grafisch (puur o.b.v. # polygonen) ook iets meer van verwacht, maar de pracht en praal van Demon's Souls Remake is natuurlijk gemakkelijk te verklaren door de veel kleinere gebieden. Bedenk daarbij ook Elden Ring de eerste open world game op deze schaal is van From Soft. Maar de stijl en het uiterlijk van de wereld spreekt me wel aan. Ook het ontbreken van een barrage aan icoontjes op de kaart vind ik tof (had ook niet anders verwacht overigens); op deze manier kan de wereld "ademen" en krijg je als speler zelf de mogelijkheid op avontuur en ontdekkingstocht te gaan. Desondanks vind ik sommige secties nog wel een hoog beta gameplay gevoel hebben, inclusief karakters en animaties en een hele rits aan geluidseffecten die letterlijk in de eerdere delen zijn gebruikt. Maar ik ben zeker positief. Een open world Dark Souls met bakken sfeer/lore? Dit kan zeker een sterke titel worden.

    EDIT: Elden Ring wordt ook uitgebracht op de oudere generaties, dus dat is ook een verklaring. DS Remake is een PS5 exclusief.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Gewoon wachten op de schitterende Blue Point Remake van Elden Ring, exclusief voor PS6 …
     
    schijterwt, Killamonkey en Zifnap vinden dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dan mag Blue Point gelijk een remake van hun eigen DS remake leveren... :+
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Is BOTW daar zo uniek in? Dit gevoel had ik ook bij Horizon Zero Dawn en andere open werelden die niet van Ubisoft zijn.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    De wereld wel heel leeg kwa vijanden ook van Zelda afgekeken of wat.:+
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    IMO Horizon Zero Dawn was zeker goed, maar niet best in class als het om open world gaat. Dan mis ik toch weer verticaliteit.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik zit in de Closed Network Test.:cool:
     
    Cyndris, Zifnap en Killamonkey vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina