Die Premium Add-on Bundle is blijkbaar inderdaad iets dat je als gamepass bezitter nog los erbij moet kopen als je dat wil. Alleen de standaard versie van de game zit in de gamepass, met release op 9 november.
Ik ben nog niet eens zo'n racer fan, maar hiervoor maak ik graag een uitzondering. FH5 ziet er fantastisch uit, op alle fronten. Een evolutie van FH4 en zo te zien een geweldige open world arcade racer die iedereen met open armen verwelkomt. Playground Games heeft weer geleverd.
Nou heb ik gamepass, premium aangeschaft voor 50 euro. Er staat duidelijk bij dat dit ook vanaf 5 november gespeelt kan worden en dus het spel via gamepass alsnog speelbaar is... nou start ik net op en werkt dit niet. Misleid door xbox?
Ja dat heb ik ook gedaan staan er maar 2 die doorkomen expansion 1 en 2 10mb groot. Beide geïnstalleerd maar niks. Snap er niks van.
Daar gaat het niet om heb alle delen gespeeld. Maar voor nu werkt dit niet bij mij en is het misleiding bij andere werkt het wel. Kan het zijn dat mijn broertje de gamepass heeft die wij sharen dat hij hen nog moet activeren en hij dan pas verder unlocked word?
Digital Foundry met een performance analyse, ditmaal met de diverse elementen individueel benoemd die deze FH audiovisueel tot een superlatieve ervaring maken.
Het is maar net wat je er zelf van maakt. Denk dat Reckuuza nu wel snapt dat die moet verbeteren in zijn gedrag. Ik heb de laatste keer ook een voorwaardelijke straf gekregen. Misschien dat hij die ook uitzit zonder dat hij online komt. Ik ga er tenminste vanuit dat Jorrie ook een VS heeft uitgedeeld. Dat had ik na herhaling van de mods ook. Maar misschien dat hij oprecht geen zin meer heeft om online te komen. Wie weet. Zou het graag gezellig houden met hem... enkel zonder de caps.
Heb de premium add on bijgekocht voor 45 euro. Wat is de game grafisch geweldig mooi ( xbox series x ).
Via ms IJsland was ie 28 euro. Ik ben vandaag ook overstag gegaan. Waanzinnig mooi spel op de series X met LG GX65.