https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass#join naar beneden scrollen (dat doe je met dat gekke wieltje op je muis of op dat rechthoekige ding op je laptop met twee vingers naar beneden of boven te bewegen) en dan kiezen voor 'word lid voor 1 euro,' te klikken (door met je muis, dat ronde ding met dat draadje eraan, of op het rechthoekige ding links te klikken). Heb je drie maanden voor 3 euro. Ook als je al eerder lid was. Tering hé, medelijden met je moeder als je altijd zoveel energie in alles stopte, hahahaha
Door maar één developer gemaakt. Helaas maar 2-3 uur lang. Maar de prijs is vriendelijk en dan kom je verhoudingsgewijs in de buurt van een interactieve bioscoopsessie.
Kwam die ook tegen idd, meteen maar effe op wishlist gezet, ziet er strak en fun uit. Maar wil eerst effe wat uitspelen voordat ik nóg meer games koop.
Shin Megami Tensei V, hardcore JRPG waarbij je party uit verzamelde demonen bestaat. Nooit deze serie gespeeld, maar lijkt wel een beetje op Perona maar dan met minder focus op het schoolleven? De moeilijkheidsgraad, diepgang en wacky toon spreken me aan. Helaas alleen Switch. Atlus, geef me een PS5 versie met een grafische boost en I'm all over it.
De game komt vermoedelijk ook naar PC en PS4 Overigens kan het kloppen dat het op Persona lijkt, omdat Persona een spinoff serie is van Shin Megami Tensei.
Hij is twee tientjes. Ben er volgens mij 11 uur mee zoet geweest. Hoe minder je van deze game weet des te beter, haha
Volgende week is de Black Friday sale. Dan maar eens kijken of hij in de aanbieding is. Ik moet ook nog steeds de DLC voor Outer Wilds spelen.
Laatst in de aanbieding 3 games van Assasin's creed gekocht. Nooit eerder gespeeld haha. Wat ik tof vind aan Assasins creed is dat je ook in het spel bepaalde dingen moet zoeken. Bij Syndicate moet je muziekboxjes zoeken en die dan ergens naar toe brengen.. Vond ik tof. Nu is mijn vraag; zijn er meer spellen zoals Assasins creed waarbij je het "hoofdverhaal" hebt, maar dan ook side quests hebt van dingen zoeken?