Dat scheen ook een experiment te zijn van Jackson. Dik gefaald als je het mij vraagt. Boek is vele malen beter dan drie uitgekotste films en een acteur die Thorin gewoon kut neerzet. Lord of the Rings valt ook wel wat op aan te merken als je de boeken kent, maar daar is alles veel beter uitgevoerd en de muziek is stukken beter.
Ik heb The Hobbit trilogy nog niet eens gezien. Wil sowieso de extended kijken, maar itt de LotR Extended is de BR box voor The Hobbit steeds redelijk prijzig gebleven.
Zou echt xbw breken, als hier ineens een foto van jullie verschijnt. Samen op de bank, Dune. Kwijlen naar 3 minuten Zendaya.
Ah ja geel is van de oudjes. Ik ben stiekem wel benieuwd naar House of Gucci. Lady gaga moet of fantastisch zijn of dramatisch.
Do Not Hesitate in de bios gezien. Eerste keer sinds ik me kan heugen dat ik onder de indruk was van een Nederlandse film. Gaat over drie jongens in Afghanistan, en voelt heel realistisch neergezet. De jongens zijn precies de types die je van je middelbare school kan herinneren die het leger in gingen, maar ook hoe ze onderling met elkaar omgaan komt authentiek over. Zeker een aanrader!