1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Halo Infinite

Discussie in 'Games' gestart door Bidle, 21 jun 2018.

  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Gisteren weer een paar potjes gedaan voor het eerst in dagen en God wat speelt dit lekker. Ik krijg bijna de neiging om een vrije dag op te nemen en de hele dag halo te doen:+
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    ja same, wil ik doen met de SP
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Verhaal in meeeega kort van Halo 1 tot nu:

    Master Chief is de enige overgebleven supersoldaat (Spartan-II), gemaakt door ontvoerde kinderen te trainen. De kinderen werden thuis vervangen door clones die snel dood gingen. Lekkere streek.

    Het Spartan-II programma werd opgezet om super soldaten te maken om een civil war tot rust te brengen. De mensheid was verslagen door de Forerunners (voor Halo 1 dit) en op de weg terug maakten ze colonies op kleinere poep planeten. Een hoop waren het daar niet mee eens en wilden terug vechten.

    De precursors is een ras dat miljoenen jaren geleden alles in het universum onder controle had.

    De Forerunners is een groep die door de precursors is gemaakt en lekker agressief is en alles wilt overnemen. Zij hebben de precursors lang geleden gesloopt en de macht overgenomen.

    De Precursors veranderde in de Flood, een soort zombie infectie die alles in het universum wilt infecteren.

    De Covenant is de main tegenstander die je in de eerste paar delen ziet. The prophet is hun baas en je ziet daar al die Elites etc. Zij geloven heilig in het regime van de Forerunners en de magie van de Halo ring, die je zogenaamd een echte volger in de god maakt als je ‘m activeert.

    Wat de mensen en covenant niet weten is dat de Halo ring niet magisch is, maar door de forerunners is gemaakt als gigantisch super wapen die alles SLOOPT na het activeren. Wacht, ring? Ringen! Er zijn er een berg en er zijn groepen die ze allemaal wilt activeren!

    Vechten vechten, schieten schieten, verraad verraad en nu zijn we bij Halo Infinite
     
    Yellow 13 en Hoosie vinden dit leuk.
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben nog steeds bezig met een playthrough van alles. Begonnen met reach, nu met halo 2 bijna klaar. Daarna verder en hopelijk alles gedaan voor de SP van infinite uitkomt.
     
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik ben begonnen met Halo 2, maar begrijp dat Reach de 1e is die je dan moet spelen ?
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Reach is inderdaad waar het begint chronologisch.
     
    Hoosie vindt dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap, Yellow 13 en Reckuuza vinden dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    [​IMG]
    And mind too!
     
  9. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Je identificeert je niet met je eigen lichaam?

    Trailer ziet er goed uit!
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    lol kom er net achter dat de SP volgende week gewoon uitkomt. Ik dacht juist dat die uitgesteld was naar mei ofzo maar dat blijkt weer een ander gedeelte van Infinite te zien. Heb ooit het eerste deel gespeeld dus ik dacht ik speel mooi de andere delen voordat Infinite uitkomt maar dat gaat mij dus niet lukken :+ Denk dan maar even een recap video op YT kijken
     
    Hoosie en Jorrie vinden dit leuk.
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik moet er ook nog even flink mee aan de bak. Halverwege Halo 3 nu, dus zou moeten lukken voor 8 december
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Begin al beetje klaar mee te raken, fietsa playlist hebben ze er alweer uitgeflikkerd, wat overblijft is dus die zooi big team en team, amper slayer, allemaal objective troep. ik wil geen teams, wil lone wolves gewoon regular slayer. hoe moeilijk is het. maps ook veels te weinig, snel repetitief. progressiesysteem een groot fuckfestijn. geen forge, geen splitscreen, geen coop.

    dit kan je toch niet neerzetten na 7 jaar. sigh. 343 will never learn.

    SP zal 7/8je worden is fine lekker knallen volgende week.

    het speelt zo enorm lekker en dan verneuk je t alsnog op bovenstaande punten eig. wtf hadden ze vorig jaar willen uitbrengen eig. 1 map?
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    [​IMG]
    Dat in ieder geval nog wel bereikt :+

    Verder wacht ik wel tot ze gaan de playmodes gaan uitbreiden, ik wil gewoon Slayer doen.
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ah kijk, nu weet ik wie Spaulding ST in m'n friends list is:+
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


     
    Hoosie en Reckuuza vinden dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
     
    Yi-Long en Yellow 13 vinden dit leuk.
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ze lezen duidelijk xbw
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Doet me gewoon denken aan de shit die ik en mijn clanleden uithaalden destijds in Medal of Honor - Allied Assault. Nu wil ik 8 december nog meer en al die Playlists. <3
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    kom dan ik verneder je
     

Deel Deze Pagina