Man man man. Wat heerlijk en wat knalt het goed. Precies de juiste uitdaging voor mij. En dan dat eerste moment met je nieuwe A.I. Dat was wel even slikken. Heb recent bijna alle delen nog weer gedaan en kan me de dood van Cortana nog goed herinneren. Vind deze nieuwe A.I. echt geweldig. Iets luchtiger in een game die wel iets creepy heeft. En gelukkig zitten er ook wat pauze momenten in, zoals wanneer je je A.I. stick met
moet inpluggen in je helm.
De game is ook echt ontiegelijk mooi, maar ik moet de oppervlakte van de nieuwe Halo nog bereiken. Nieuwe personages volstaan prima en er zit echt tempo in de game. Ben blij dat de eerste missies niet allemaal zolang zijn als in eerdere games. Vond Halo 4 qua SP erg goed, qua MP niet. Vond 5 qua SP niet goed, maar qua MP weer wel. En deze game doet eindelijk beide goed. Het bewijst maar weer dat zowel SP als MP prima samen kunnen gaan. Voor Halo maak ik dan ook graag een uitzondering op mijn allergie om online op consoles te gamen.
Soundtrack had zo van Hans Zimmer kunnen komen en dat is ook een reden waarom ik wel meer van dit soort SF verhalen wil. Best wel hyped voor de televisie serie die eraan zit te komen. En dan is het nog slechts een week tot de release van seizoen 2 van The Witcher. Een afsluiting van het jaar in een entertainende achtbaan.