Als een game niet moeilijk of uitdagend is wat ben je dan aan het spelen? Dan kijk ik liever een goede film
Ik ben gister in de open wereld terecht gekomen. Ik snap alle feedback die op de vorige pagina staat, maar toch moet ik zeggen dat ik erg blij ben met de verandering. Heerlijk op m'n gemak al die side missions voltooien onderweg naar de hoofdmissies. Value for (game pass) money.
Dat was voorheen altijd mijn reden om de single player überhaupt niet te spelen en alleen maar de MP maar inmiddels ben ik zo slecht in shooters geworden dat ik daar echt helemaal klaar mee ben. Halo kan ik niet lager dan legendary spelen, dat ben ik aan mijn eigen stand wel verplicht en als ik het lager zou spelen dan is er nul uitdaging en dus nul plezier.
Goed om te lezen dat de nieuwe Halo SP door sommigen hier wordt gezien als "value for gamepass money". Gloeiende aanbeveling.
ja dat is t gevaar van de gamepass, alles check je maar ff voor de gamepass. er zit geen echte waarde mee in games, je kiest wat je wil, teveel keuze.
De waarde is er inderdaad minder dan voorheen. Ik had vroeger m'n og Xbox omgebouwd en speelde elke game maar een uurtje. Was het niks, hup volgende game. Hetzelfde gevaar schuilt in gamepass, hoewel je daar wel een flink bedrag voor betaalt natuurlijk.
Dat is net zoiets als zeggen dat de waarde van boeken omlaag is gegaan wanneer je een bibliotheek pasje hebt.
Dit heeft oprecht hetzelfde effect bij mij. Is een boek van de bieb toch niet leuk, leg ik het neer en lees ik het niet uit. Maar heb ik een boek gekocht dan lees ik het uit ook.
Ik ben sowieso vrij selectief, dus als een game me niet boeiend lijkt dan ga ik er ook op GP geen aandacht aan besteden. De games die me wel leuk leken en die ik heb geprobeerd die speel ik ook en vind ik ook het geld wel grotendeels waard. Goede game is een goede game. Matige game is matige game.