Klopt. Ook de GOG en de Ubisoft winkel hebben zo hun cadeautjes rond de kerstdagen. Andere game platforms waarschijnlijk ook. Dat is sinds de laatste jaren traditie geworden.
Tuurlijk, en wanneer je in die shop aanwezig bent dan gelijk maar even wat kopen (tegen hoge korting). Dat is althans wat men graag wil zien. Zou niet weten hoeveel extra sales die free giveaways eigenlijk genereren. Edit: gratis games giveaway is meer een trend van de laatste jaren heb ik de indruk.
Epic geeft nu ook gratis 10 euro voucher volgens mij (bij aankopen vanaf 14,99), dus ik denk dat mensen die sowieso al een bepaalde game op het oog hadden, icm een mooie sale + voucher, die zullen wel tempted zijn. Ik heb nog geen gaming PC, dus de laatste jaren claim ik af en toe wel de gratis games, maar koop nog niks. Zodra die gaming PC er is zijn er zeker wat games die ik dan exclusief op PC wil spelen (Cities Skylines bijvoorbeeld).
Cyberpunk? Die gaat jan/februari een grote patch krijgen. Op de pc is het nu wel een oke titel. Console? Meh. Goed dat jullie die bonnen benoemden. Epic store (pc): Kena bridge of spirits voor 20 euro. Die is van mij.
Marktplaats: 20 euro voor Cyberpunk. Maar dat is de PS4 versie. Die zou ik voor geen fortuin aanraken.
Nee, eerder 15 ofzo. Heb hem gratis op de PS4, toen day one gehaald en refund aangevraagd en gekregen. Ze hebben nooit gevraagd dat ik hem moet terugsturen. Dus als de PS5 ooit te koop is, speel ik hem daar op.
Gister begonnen. Gekke game hoor, haha. Speelt prima weg maar sfeer is op zijn zachtst gezegd niet heel vrolijk te noemen De tering wat een droefenis allemaal