WIE HEEFT PLUG NETFLIX NEDERLAND OP LINKEDIN Salah: The Perfect Habibi DIRECTED BY FIASCO LIGHTASSISTENT RECKUUZA
Heb gisteren even eerste 3 afleveringen van The Witcher gekeken. Ik vind t sfeertje wel vet en lekker om in dit kufweer ff the Witcher te checken. Wel weer weinig afleveringen helaas. Heb het idee dat er nog niet enorm veel gebeurd. Maar toffe shit.
Het lijkt in el geval beter te zijn dan het zeer rommelige eerste seizoen en dat vind ik belangrijker dan het aantal episodes. Minder is vaak meer, maar dat mag ik niet meer zeggen.
Ik heb ook de eerste 3 afleveringen gezien. Ik vind het ook weer uiterst vermakelijk. Bedoel je einde aflevering 3? Spoiler Ik denk dat ze gelooft dat ze niet zomaar mensen mag vermoorden of zo. Dus ze kiest ervoor te ontsnappen. Daarnaast zei die boze bosoma dat ze naar haar toe moest gaan weer. Waarom ze dan die gast ook echt meeneemt weet ik ook niet. Dat is wat wazig.
@Tyrant Spoiler Naja, het is wel waar die meme. Eerste episode direct al iets uit het eerste boek icm met een personage wat bij mijn weten nooit daar is geweest. Ze zijn al sneller van het padje afgegaan dan bij Game of Thrones.
Heb 'm van de week ook gezien en valt me op dat ze veel aan de kijker overlaten qua links leggen. Ben ik overigens de enige die echt even moest wennen aan Ciri haar 'nieuwe' gezicht?
Ook uitgekeken. Spoiler Viel tegen, zeker wat betreft casting. Bodnia als Vesemir steun ik wel, maar Lambert en Eskel. Ze gingen aardig van het padje af dit seizoen. En da fuck was die cliffhanger man???
Cobra Kai seizoen 4 31 december 2021 After Life seizoen 3 14 januari 2022 Ozark seizoen 4 21 januari 2022
Ik twijfel over After Life seizoen 3. 1 & 2 zijn geweldig, maar ik vermoed/vrees dat in seizoen 3 die hond het einde niet haalt, en ik weet niet of ik dat aan kan. Edit; Mijn kat gaat er natuurlijk met een dikke bak popcorn voor zitten; “This is great!”
Don't Look Up duurde te lang jezus. Film kon veel korter want op een gegeven moment werden sommige jokes en set pieces teveel uitgemolken.
Dit vind ik nou een klassiek voorbeeld van een verwend nest als het om films gaat. Film was prima te doen. Kan alleen nog steeds niet over Hill, mijn enige minpuntje in de film. Vreselijke acteur vind ik het. Verder prima te doen en Lawrence was leuk. Dio gek, maar die laatste scéne sloot de film mooi af. After credits shit niet meegerekend.