1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Halo Infinite

Discussie in 'Games' gestart door Bidle, 21 jun 2018.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Jammer. Had gehoopt dat de open world esque keuze een vooruitgang was voor Halo, maar dat blijkt het niet helemaal te zijn als ik jullie berichten hier zo lees.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Juist omdat het zo goed knalt vind ik het prima te doen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vermaak me echt prima met het zoeken naar squads om te redden, fob's om te overwinnen en grote bases om over te nemen. Eigenlijk nog nauwelijks aan het primaire verhaal begonnen.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  4. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik heb al een tijd gegoogled over het verhaal vóór Infinite, maar ik kan maar niks vinden waarom Chief op de UNSC Infinity zat en waarom Atriox (?) ook daar opeens was?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De game zou nog beter zijn als dat checkpoint systeem niet zo gaar was. Net gestopt en ik word teruggezet naar een FOB terug over een berg. 8)
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Net een artikel gelezen dat niemand dat eigenlijk weet, dus er zal wel een spel/game komen wat dat weer duidelijk maakt
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Uitbreiding zou beter zijn dan een compleet nieuwe game.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bijna klaar die SP en dan nog even wat rammen in de MP en FOB doen en dan vind ik het ook wel genoeg even. Die SP is vreemd inderdaad. En waar komt die gast met die baard in eens vandaan. Ook zo'n rare keuze. 8) Game speelt wel gruwelijk lekker en wat Dunk zegt; die explosieve kratten blijven leuk. Heb overigens ook geen problemen met de A.I. De UNSC heeft voor mij een keer een Baken leeggeruimd, dus win voor mij. :+ MP, @Killamonkey halen zal wel niet lukken. :p Wel de beste Halo sinds Reach. :thumbs:
     
  10. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Iemand die m op de Xbox one speelt? Campaign ziet er op digital foundry niet heel best uit. Multi-player beetje te doen vs 60/120fps?
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Als ik hem op mijn Series S op Quality mode zet (30 fps), dat is echt niet te doen in campaign en multiplayer al helemaal niet. Dus nee zou ik zeggen, niet te doen.
     
  12. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Hmm jammer. Vind t ook een beetje sund om een One S speciaal voor halo aan te schaffen (performance mode is wel oké toch?). Ik wacht nog ff af denk ik, in de toekomst wellicht de series X.
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ja, de performance mode op de Series S draait wel gewoon steady 60 fps. Je zou hem op je huidige Xbox kunnen downloaden toch? De multiplayer is gratis, misschien vind jij het wel te doen :+.
    Je hebt wel sowieso een nadeel tegen PC en Series SX spelers denk ik dan.
     
  14. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Ja ik heb mn xbox one al maanden uitgeleend (en bij dezen weg gegeven I guess :+)
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Een originele Xbox One? Dat is net een stapje boven de Switch. Verwacht niet dat het daar heel geweldig op is. :+
     
  16. MilanXS

    MilanXS Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben in het bezit van een Day One Xbox One, en dacht er precies hetzelfde over. Gisteren voor de gein toch maar even de download aangeslingerd en wat potjes multiplayer gespeeld. Ik vond het verrassend mooi en het liep best prima. Tussen potjes wel aardig wat laden, maar ik had meer het gevoel dat dat server issues waren. Ik vond het eerlijk gezegd prima!
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    het loopt prima hoor. wel 30fps. en das wel drama these days.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    SP uitgespeeld, vreselijk repetitief. Prachtige wereld, toch leeg aanvoelend. Clear kampje dit, stuk binnenruimte, stuk buiten, repeat. Als een idioot met die amazing grappling hook als spiderman door de hele game gevlogen, die banished leader guy moet zn bek houden, verder elke enemy geskipt waar mogelijk. Upgraden van andere tools zoals bubble wall whatever totaal onnodig met die amazing grappling hook. Op normal gespeeld maar die tussenbosses waren echt een grote joke. Toch nog 10 uurtjes over gedaan. Anyway leuk, mooie wereld maar verder totaal niet memorial in any way.

    MP blijft wel geinig, maar totaal gebrek aan goede UI, nog steeds customization troep (dit mag gerust zolang t goed is uitgewerkt en right now it isnt), weinig maps, weinig playlists, geen roadmap (voor een gratis live service game incl een verdienmodel geef je jezelf met gebrek hieraan simpelweg een nekschot). Kortom: op uitgekeken.

    Basis/gameplay is strong, nu alles eromheen nog dikker aankleden. Over 2 jaar is dit pas een solide complete game. Al met al is t ze na 6jr nog steeds niet gelukt een amazing game neer te zetten en these days verwacht ik dat wel, kijkende naar de hedendaagse Sony exclusives.

    Deze game is een chick die zeer goed hoofd kan geven maar verder alles eromheen mediocre/troep
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2022
    RemcoM vindt dit leuk.
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Net begonnen. Dit is ook wat ik las over de SP ja, game begint goed maar zwakt daarna af in het open world gedeelte. Vind het tot nu toe wel super spelen op PC, normal difficulty is wel erg makkelijk dus die gooi ik omhoog. Goede performance, gameplay is ook fijn. MP nog niet gepeeld, ben ik tegenwoordig niet zo meer van, wel even proberen binnenkort. Wil eigenlijk wel chronologisch met de Halo games verder, ben begonnen met Reach maar die pakte me niet echt. Vroeger vooral veel Halo 3 gespeeld, misschien daar maar mee beginnen ook al klopt het verhaal dan niet helemaal. Vind dit tot nu toe wel leuker dan Reach SP though. Had wel echt goede hoop op de SP helemaal omdat mede door de SP de game uitgesteld is... Heb toch gamepass dus voelt niet als geldverspilling maar ik had best hoge verwachtingen.
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Succes met Guardians dan, als je Reach al minder vindt dan Infinite.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina