ZOE KRAVITZ KKKKKKK HOU ME VAST
Matrix Ressurections
Pure troep, acting is troep (nobody cares in deze film ook), SMITH IS ORDINAIRE WHITEBOII, actie is troep, camera is troep, CGI is troep, BORING COLOR GRADE TROEP, alles voelt zo ongelofelijk onnodig aan. Humor maximaal niet grappig en die semi 'kijk wij maken een nieuwe film na al die jaren en maken er jokes over doormiddel van dialoog waarin we eigenlijk aangeven dat het meestal niet nice is maar wij doen precies hetzelfde' vibe is echt hinderlijk. Oprotten met die reboot/na jaren weer een nieuw deel geziek, fuck you dit is geen Matrix. Reloaded en Revolutions zijn zelfs een miljoen keer beter. Score: TROEP
Spiderman Kan Niet Naar Huis
Te opgehyped alsof het de beste film ooit is. Eigenlijk gewoon solid, Disney Marvel-formule tot zijn max, maar dan op zijn best. Paar goeie typische Spider-Man things, lekker op nostalgie spelen, Strange is leuk, Jamie Foxx is Django geworden ipv Electro. Maar at the end, gewoon solid. Had laatste act meer verwacht, beetje rushed, lekker weer in het donker actie scenes zodat je geen tyfus ziet met CGI, had veel beter en meer verwacht van die fights. WILLEM DAFOE FOREVER THO BEST VILLAIN. Ik word wel moe van Peter Parker die dom doet, zijn personage groeit niet echt, hopelijk hierna wel maar zo te zien met die ending wel. Beetje same shit elke keer, plus continu moet ie geholpen worden door andere mensen. GEEF ME MILES MORALES. Score: 8
Laatst bewerkt: 28 dec 2021