1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dying Light 2

Discussie in 'Games' gestart door Makkabeer, 11 jun 2018.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416


    Dying Light 2 Stay Human will be enhanced with NVIDIA DLSS, ray-traced global illumination, ray-traced reflections, and ray-traced shadows, giving GeForce RTX gamers the definitive experience.

    Ohh, kijk eens aan. Dit is een mooie verrassing! :thumbs:
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Het is grappig om te zien hoeveel commentaar de devs met bovenstaande tweet hebben gekregen. Natuurlijk gelijk een tweet erachteraan gestuurd met "ho even je kunt onze game ook wel in +/- 50 u uitspelen hoor!" Nicely done guys. Toch ook hier weer een vorm van toon doofheid versus de markt. Know your audience. Zocht iemand soms Dying Light: The MMO ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2022
    Yi-Long vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Absoluut niet. Deel 1 al van mijn harde schijf gegooid. Wat een verschrikkelijke game en nog lelijker dan Dead Island, aanzienlijk hier en daar. Wapens die veel te snel stuk gaan en die je nergens een beetje fatsoenlijk kan repareren en nu moet ik voor de 1.000 ste keer loopjongen spelen. Personages die je veel te snel vertrouwen, totaal geen goede inleiding tot het verhaal en weet ik wat nog meer.

    Een stad die in maanden tijd sneller muterende zombies heeft dan welke game, serie of film dan ook, want de uitbraak was nog niet zo lang en iedereen heeft direct al Universitaire kennis van zombies. Man, zo kan ik nog wel even doorgaan. Nee, heb Dead Island I maar weer op mijn schijf gezet. Is mooier, speelt imo beter en neemt minder ruimte in op de SSD. Mag toch van ganze harte hopen dat de devs van DL 2 goed gekeken hebben naar andere games, series en films en nu wel snappen hoe het moet.

    En 50 uur voor een base game die AAA moet zijn vind ik nog wel en tikkeltje weinig, aangezien je met de base game van bijvoorbeeld Witcher 3 en The Last of Us, om maar wat monster games te noemen, al langer bezig bent. Ik hou mijn hart vast en ga eerst wat reviews lezen en bekijken voor ik er induik.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Dit heb ik niet gelezen. :+
     
    Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    :+
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    50 uur weinig!? Wtf, haha. Als een game langer is dan 25 haak ik af hoor. Aint nobody got time for that
     
    Zifnap, Tyrant en Jorrie vinden dit leuk.
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja the Witcher 3 is ook redelijk de standaard van de gemiddelde game :p.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Voor mij is 20/25 uur de sweetspot. Echt goeie games wil ik wel 50 uur aan uittrekken en als iets me echt grijpt dan haal ik de 100. Maar dat is vrij uniek, sinds PS4 maar 4 games ofzo.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Alweer een nieuwe tweet van techland. Main campaign: 20 uur. Met side quests: 80 uur.

    Game wordt met de minuut kleiner! :+
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik doe sowieso redelijk rustig aan in games, dus ik check ieder gebied, doe bijna elke side-quest, ga ieder gesprek aan, loop elke shop binnen, etc. Of dat boeiend is/blijft hangt van het verhaal en de gameplay af. Maar voor een actie parkour game als Dying Light verwacht je idd gewoon hoogstens 15-20 uur voor de main campaign, en dan langer als je allemaal side-shit gaat doen. Beetje zoals Far Cry.

    Heb verder deze game niet echt gevolgd, behalve de trailer(s) destijds, maar ben niet zo van zombie-shit, dus alleen wanneer het echt geweldige reviews heeft ga ik het checken.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Rustig aan doen lukt niet in DL. Constant op mijn hoede, ook overdag. :+
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Hee, zie ik daar een volatile? Hoop het wel, want dat waren de sterkste zombies van deel 1. Het type waar je een blokje voor om rent. Die waren tot nu toe nog niet gespot in de gameplay van deel 2.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Mensen die Dying Light 2: Stay Human op PlayStation 4 of Xbox One kopen, kunnen gratis upgraden naar een versie voor PlayStation 5 of Xbox Series X en S.

    Dat heeft Techland bevestigd. Het is niet precies bekend op wat voor manier de verbeterde prestaties van Dying Light 2 op current gen consoles tot uiting komen, maar een hogere resolutie of verbeterde framerate lijkt aannemelijk.

    Techland liet daarnaast ook weten dat de de co-op-modus van de game op lancering nog niet via cross-platform of cross-generatie gespeeld kan worden. Cross-play tussen Steam en Epic Games Store is wel vanaf lancering beschikbaar. Op hetzelfde platform kan de game vanaf lancering ook geheel in co-op gespeeld worden.
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Oh gaaf! Nou, dat ga ik zeker een stukje kijken. Ik begrijp uit de eerste minuten dat in ieder geval de HUD volledig customizable is, dus de healthbalken boven de zombies zijn uit te schakelen.

    EDIT: Denk je 30 minuten te kijken, wordt het de hele aflevering. Ik val in de herhaling: zoals Dying Light maar de gameplay en de graphics zijn verder bijgeschaafd. De reviews zullen het uitwijzen, maar als compleet plaatje ziet dit er nu al veelbelovend uit. 4 Februari release. Heel erg benieuwd of Techland gaat leveren! :thumbs:

    EDIT: En de verschillende GFX modes op de console (PS5).

     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2022
  18. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    oke dat cross-gen coop niet gaat is wel heel k*t! speel altijd met 4 vrienden, en 2 daarvan hebben nog een ps4.
    Nu vraag ik mij af, als ik de ps4 versie speel op de PS5, gaat het dan wel of ligt het echt aan de console?
     
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ps4 versie draaien zal toch wel werken lijkt me.
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280

Deel Deze Pagina