Die cell shaded? Die was matig ja. Maar damn die 3 ervoor waren gruwelijk. Zelfs nog nostalgische gevoelens bij PoP3D
Ziet er erg mooi/schattig/cute/kawaiiiiii uit. Heb verder weinig met Kirby, maar lijkt me een leuke toevoeging aan de Switch library voor de Nintendo fans.
Het is de eerste 3D Kirby game, dus ik ben benieuwd hoe dat uitpakt. Ik ben persoonlijk meer fan van 3D platformers, dus ik kijk er persoonlijk wel naar uit. Eind maart is ook wel een lekkere datum. Een maand na Elden Ring eventjes afkoelen met Kirby.
Ergens een hele rare gewaarwording. Tot pak en beet 2014 stelde men jarenlang games uit voor meerdere maanden achter elkaar, bijna elke studio deed dat wel eens. In 2014 een aantal gigantisch slechte releases, MCC collectie, Unity en een stel studio's wat amper naar feedback luisterde en nu zijn er in eens weer studio's die toch maar een stukje ''kwaliteit'' besluiten af te leveren ipv van alles in de nadagen van de release te patchen. Dan vraag je je bij een game als hierboven ook wel af in wat voor staat die verkeerd op dit moment.