Voor diegene die nooit in de green mile komen (en terecht) toch even graag jullie aandacht voor een mooie inzameling om een van onze forum members te helpen https://forum.xboxworld.nl/threads/inzamelingsactie-familie-sasuke.181120/
The Settlers is een sterke game, met originele gameplay. Een potentieel goede remake? Dat kan een interessante release worden.
https://news.microsoft.com/features...ty-of-gaming-to-everyone-across-every-device/ WTF? Out of nowhere
Tering. Hoeveel zou dat gekost hebben? Microsoft heeft natuurlijk bizar veel geld om alsnog een console war te winnen.
Zal wel een lieve duit gekost hebben, haha. Maken poepgames naar mijn mening dus ik vind helemaal mooi. PS5 plus gaming pc en gamepass ben je wel echt voorzien
70 miljard dollar ja. Heel sick. Op zich goed dat Xbox beetje terrein terugwint uiteraard. Eigenlijk maken Activision en Blizzard niet heel veel games die mij echt interesseren als ik naar mijn huidige library kijk.
Call Of Duty is natuurlijk een grootverdiener voor Microsoft als ze die ook gewoon op Playstation uit blijven brengen. Wat vooral interessant is, is het feit dat Activision een enorme stapel goede studios heeft die voornamelijk gebruikt werden als Call Of Duty support studios. Ik hoop dat Microsoft die studios op meer interessante projecten zet. Voor de rest is het qua huidige lineup voor mij inderdaad ook niet heel boeiend.
Ja het is een beetje de vraag, gaan/kunnen ze een Call of Duty als system seller gaan gebruiken of idd de PS base lekker uitmelken. Extra console zou ik niet eens zo'n enorme ramp vinden btw.
Ik denk dat CoD dan een PC/Xbox exclusive gaat worden, waarom zouden ze het nu nog op de PS gaan verkopen? Ben blij dat ik nog geen PS5 kan kopen, want zo wordt de Series X wel een stuk interressanter . Blizzard is juist mijn favo dev die er is, al hebben ze het de laatste 4 jaar wel flink verneukt. Microsoft heeft wel hele diepe zakken, 70 miljard voor een game dev tering .
Warzone schijnt een dagomzet te genereren van 5 miljoen dollar (?) PER DAG lees ik net. Dat is natuurlijk een groot deel PS users.