1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Game Pass

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 24 mei 2017.

  1. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Inderdaad, Outer Wilds is een pareltje omdat het voor mij een van de weinige games is waarin je écht nieuwsgierig en leergierig wordt. Er is geen progression, collectables, power-ups of combat die je reward: de enige reward is informatie en telkens een beetje meer te weten komt over het mysterie. Het heeft me zelfs wat levenslessen geleerd, maar laat ik niet te balls-deep met mijn gevoelens gaan.



    Mijn vriendin heeft zelfs een tekening gemaakt voor mij over Outer Wilds (https://www.reddit.com/r/outerwilds/comments/s304q4/my_girlfriend_made_this_for_me/) en ik heb de aller laatste LP die beschikbaar was in de wereld uit fucking Japan laten importeren (na aankoop en site-refresh wassie out-of-stock). Deze: https://www.discogs.com/release/15671346-Andrew-Prahlow-Signals-From-The-Outer-Wilds

    Ja, deze DLC, wauw! Ik was erg sceptisch, want hoe kan er nou een DLC zijn in deze game? Waar gaat het plaatsvinden, en doet het geen afbreuk aan de originele game? Maar man, wat een pareltje... Het breekt niks af aan het origineel, omdat het eigenlijk helemaal "los" er van staat, maar het is een aanvulling op het mysterie en geeft écht wat meer closure!

    Speel de DLC!!!

    Tja wat moet ik hierop zeggen? Vertrouw een medegamer en ga er gewoon op uit. Niks kijken, niks spoilen, want dát is de game. Alles zelf ontdekken en je verwonderen.
     
    Rossi46, Jorrie en Modder-Eter vinden dit leuk.
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
     
    Hoosie vindt dit leuk.
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Heb TOW nu even gespeeld op PC maar voelt meer als een console game, maar eens kopen in de aanbieding op de PlayStation.
     
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Cool die tekening. Tekende vroeger heel veel gewoon op papier. Waar doet ze dit nee als ik vragen mag?
     
  5. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Procreate op haar Ipad!

    Ze is heel creatief, maar deze app+Ipad is ook nog nieuw voor haar. Dit is een van dr eerste werken daarop.
     
    Rossi46 en WorkingTitle vinden dit leuk.
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Mijn vrouw krijgt binnenkort een iPad pro van Dr werk speciaal voor het tekenen wat ze doet. Er zijn speciale screenprotectors waardoor het meer als papier aanvoelt en dat schijnt beter te tekenen.
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Jaaaaaaaaa
     
  9. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Klopt, heeft zij ook!
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    [​IMG]

    Goede maand. Death's Door staat op mijn lijstje. Taiko no Tatsujin lijkt me toch beter op Switch met motion controls.
     
    Rossi46 en Killamonkey vinden dit leuk.
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Death's Door is tof ja. Ik heb vet veel zin in Nobody Saves the World. Van de makers van Guacamelee met de OST van composer van Sword and Sorcery. Hoor daar goede verhalen over en ziet er leuk uit :)
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Death’s Door staat al tijden op de wishlist, Taiko No Tatsujin is geweldig in de arcades, en op PSP en PS4 met controller is het leuk. Natuurlijk wat minder leuk dan op een grote trommel beuken, maar gezien de matige kwaliteit van de thuistrommel(s) die er zijn uitgebracht was dat sowieso geen optie. Helaas.

    Hitman wellicht interessant als alle DLC erbij zit, maar volgens mij nog niet.
     
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    DLC zit toch eigenlijk nooit in GP? Volgens mij is dat juist onderdeel van het verdienmodel. Dat de drempel om de 'base' game te spelen extreem laag is, maar wel met de hoop dat je alle extra's alsnog erbij gaat kopen.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Klopt, dus denk ook niet dat het ‘complete’ is qua release, dus dan wacht ik zelf denk ik liever op een complete collection ergens down the line die al die content wel heeft, zoals ze bijvoorbeeld ook met Tomb Raider hebben gedaan. Die is nu al een paar keer voor 20 euro in de aanbieding voorbij gekomen.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De DLC van de Hitman Trilogy stelt volgens mij niet zoveel voor, toch? Met de drie games samen heb je een redelijk complete ervaring. Je mist hier en daar wat extra challenges, outfits en sniper assassin levels, maar dat is het volgens mij.
     
    Yi-Long en Rossi46 vinden dit leuk.
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    True, dat zijn altijd de mooiste bundels natuurlijk :)
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Geen idee, het werd op een gegeven moment allemaal een beetje onduidelijk. Het begon natuurlijk allemaal met Episodic bij Hitman 1 (oh, daar waren we enthousiast over), later is dat dan weer gebundeld, maar dan had je idd weer challenges en volgens mij ook season passes, en pre-order sniper levels, etc.

    Dan kon je de levels van Hitman 1 weer in deel 2 spelen, en die van 1 en 2 in 3, maar dan liepen mensen weer in de problemen met dat allemaal werkend te krijgen, veel gezeik allemaal, dus vandaar dat ik dan zeg; Gooi al die fucking shit van 1, 2 en 3 in 1 bundel, allemaal speelbaar in de Hitman 3 Engine, en dan hebben we iets leuks.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat is dit volgens mij:

     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Nice. Ipad pro 12.9 besteld. Wil ook procreate. Komt echt door jouw vrouw haar Outer Wilds haha heel het weekend filmpjes zitten kijken. Dure pen wel

    Ontopic. Net met The Pedestrian begonnen op mijn telefoon via ganepass. Wel aardige puzzel game voor op de bank op de telefoon via xcloud.
     
    Hoosie vindt dit leuk.
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Toffe game Rainbow Six: Extraction!

    Heeft echt een toffe vibe en schiet uiteraard lekker weg zoals je van RB6 gewend bent. Het is gewoon even totaal wat anders, een welkome afwisseling.
     

Deel Deze Pagina