1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    nieuwe smith is de real smith op xbw

    yo just mercy was wel solid. wel extreem voorspelbaar maar mooie film. 8 lekker graden op xbw
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Killmonger & Captain Marvel die Electro gaan helpen. Moet hem ook nog kijken.
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik moet hem nog zien, maar las in een review dat die Lana die film helemaal niet wilde maken. Warners zei dat ze hem met of zonder haar zou maken dus toen besloot ze hem toch maar te maken. Die vibe is een middelvinger naar Warner. Beetje kut als dat lomp is gedaan.

    Ja deze film was heftig man. Voorspelbaarheid bij een waargebeurd verhaal vind ik altijd wat minder relevant.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Jup dat zit er super erg in, wat een keer leuk is, maar continu meta en totaal niet grappig zijn (die Jude karakter is de vervelendste geschreven persoon in jaren) is echt troep.
     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    spoileralert, mocht je de film nog blanco willen zien.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    RDR2: The movie bevestigd.
     
    Yellow 13 en Taab vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geef me dan maar Viggo Mortensen als John. Niet Cavill. Prima Geralt, maar John lijkt mij meer iets voor Viggo. En Rosamund Pike als zijn vrouw.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Viggo is een bejaarde vent van 63. Laat hem lekker Dutch ofzo spelen.

    Maybe Timothy Olyphant als Arthur, maar lijkt er niet echt op. Maar kan wel dat type character spelen.

    Eigenlijk zou je zo’n film gewoon 100% schitterende CGI moeten maken. Dan kun je de originele characters en wereld het meest eer aan doen.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Idris Elba als John
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Juist niet, althans wanneer je het over de wereld hebt? Genoeg gebieden in o.a. Arizona die juist prachtige plaatjes voor deze film opleveren.

    Hoe is het verhaal van RDR2 overigens? Meeslepend of vooral 13-dozijn soap?
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Duurt lang voordat het op gang komt, maar dat wachten loont wel.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Nee, tuurlijk heb je schitterende plekken om mooie plaatjes te schieten voor een epische western, maar als je vast wilt houden aan de character-design van RDR2 dan zou CGI een prima oplossing kunnen zijn, en die mooie landschappen kunnen natuurlijk prima 100% digitaal.

    Qua verhaal is het in principe prima, MAAR je speelt wel echt een verhaal, dus waar jij en ik wellicht andere keuzes zouden maken, neemt Arthur soms bepaalde keuzes die niet helemaal logisch voelen. Het is een vrij lineair verhaal, dus als je dat kunt accepteren, dan is het verder een prima episch volwassen Western.

    Ik beschreef het destijds ook meer als een ‘ervaring’. Je kunt je soms gewoon even een uurtje in die wereld droppen, beetje de cowboy dingetjes doen, en soms neem je weer 1-2 stapjes in het verhaal. Ik denk dat als je de game probeert te rushen dat het dan tegen kan gaan vallen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het leuke zit hem ook niet in het verhaal, maar de wereld en willekeurige dingen die kunnen gebeuren. Had laatst nog een geblokkeerde brug. Gauw door de blokkade gegaan omdat er geschoten werd. Kwam vaker over die brug dan normaal en echt een paar minuten later waren ze nergens meer te bekennen. En dan nog de mini quests die zomaar kunnen komen. De immersie is ongekend in deze game. Amper een andere titel die zich kan meten met deze. Enige nadeel vind ik de soms clunky besturing. En jagen is ook erg realistisch. Al met al een 9+.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Lol dont look up is wel precies hoe ik over de wereld denk maar wel veels te overdreven en aangedikt. End scene fantastisch tho
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2022
    Taab vindt dit leuk.
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514


    BLESS THE MAKER AND HIS WATER

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]





     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2022
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    goeie cap was dit man
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Niet? Heb hem nog niet gezien. Heb er wel wat minder zin in.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    The Gentleman (2019) - gezien. Leuke gangster film in het hart van Engeland. Prima regie weer van Guy Ritchie, en sowieso beter te volgen dan Snatch, die ook van hem was als ik me niet vergis. 7.5/10
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hoezo was Snatch niet te volgen?
     
    Garrett vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina