1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Halo Infinite

Discussie in 'Games' gestart door Bidle, 21 jun 2018.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    5 was inderdaad de minste, maar had wel redelijke MP. Het enige wat mij de laatste drie delen stoort is die MC Cortana toestanden. Beetje klaar mee, maar Infinite knalt zo lekker dat ik me er minder aan gestoord heb dan in andere games. Hetzelfde geldt voor het open wereld gedeelte. Heb alle FOB's gedaan, dus nu wel even klaar mee. Mag hopen dat ze de komende maanden wel dik blijven updaten en voor een eventuele nieuwe game of DLC met iets goeds komen. Infinite is twijfelachtig goed zullen we maar zeggen, maar 5 viel het meeste tegen. Reach vond ik persoonlijk wel goed:
    Zo goed! :'-(
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja.:+
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    [​IMG]
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    De omgevingen en levels zijn nog saaier dan Halo CE, en daar hadden ze twee keer een level omgedraaid + de library.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Iemand een idee? Op PC flikkert mijn beeld continu. Geen flikekringen naar geen beeld, maar gewoon donker naar licht en vice versa. Niet echt speelbaar.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Aankomende week worden de prijzen in de store aangepast.
    De BTB update komt ook in die week.

    Early Concept Story Exploration:
    [​IMG]
    [​IMG]

     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Main story uitgespeeld, heb alleen nog een kleine hoeveelheid sidequests/FOBs te doen.

    Tja, ik.....heb me eigenlijk best wel goed vermaakt. Het hele open world voor Halo kan me gestolen worden, maar de gameplay is gewoon ouderwetse Halo fun.
    Deel 4 was een teleurstelling, deel 5 een ramp....maar dit is echt goed.
    (eindboss was wel irritant btw)

    Als 343 nou eens hun ballen bij elkaar rapen, de basis van deze Halo is zo fucking goed, minder aan short term $$$ denken maar aan de lange termijn, dan hebben ze goud in handen, zeker nu BF en CoD zo wankel zijn.

    Kijk uit om de campaign weer in co-op te doen op legendary. Altijd dikke fun.
     
    Reckuuza, Hoosie en Yellow 13 vinden dit leuk.
  9. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik ben echt long time Halo fan, en ja de core gameplay is goed, maar er mist zo ontzettend veel. Heb MCC weer eens opgestart en als je dan Halo 3 met Infinite vergelijkt:
    • Een campaign met enorm veel afwisseling. Qua landscapes, maar ook grootschalige gevechten, toffe cutscenes (ipv alleen maar steeds the weapon op een console) en uiteraard met co-op.
    • Interface van hele MP is 10 keer beter, je hebt door wanneer je een potje inkomt, ziet nog even je tegenstanders en je kon vetoën (in de originele dan).
    • Je kon met een guest samen online spelen
    • Voertuigen voelen veel beter aan, zijn daadwerkelijke te besturen en vliegen niet alle kanten op, maar tegelijk wel gebalanceerd met de rest van de gameplay.
    • Veel maar variatie in maps en gametypes (ook al bij launch)
    • Meer voertuigen, wapens etc.
    • Forge en theater vanaf dag 1
    • Ik geef helemaal niks om al die armors en customization, maar dat was ook veel beter in Halo 3. Misschien iets minder uitgebreid, maar je hoefde er iig geen tientallen euro's tegenaan te gooien.
    Ik kan nog wel even doorgaan, maar alles aan deze game voelt alsof het gerushed is (ondanks de uitstel en de lange tijd tussen Halo 5 en Infiinite). Ik zag hem ook gewoon in de winkel voor 60 euro staan, terwijl dat feitelijk alleen de SP is.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Dat is de tendens bij wel meer devs helaas. Gamers beta testen hun game voor full price en dan is het nog maar de vraag of alle beloftes betreffende updates in de komende jaren tegemoet worden gekomen. Er is ontzettend veel veranderd in de industrie. Veel ruw talent is vertrokken (laag salaris, slechte werkomstandigheden, weinig toekomstperspectief) en juist de sales mensen zijn gebleven. De mentaliteit is veranderd; de business wordt nu veel sterker gedreven door het behalen van commerciële successen. En dan met name door gamers verslaafd te maken en te houden door steeds kleine stukken content aan te bieden waar de devs vooral niet lang aan hoeven werken (tijd kost immers geld). Dit zie je ook goed terug in het verschil tussen bijvoorbeeld Halo3 en Infinite. Van veel aanbieden out of the package, tot relatief weinig aanbieden gecombineerd met veel vage beloftes. En wederom: de industrie schreeuwt om talent, dus je zou je bij de huidige aangeboden content nog steeds kunnen afvragen of de kwaliteit on par is met zijn voorgangers (zoals Halo3 ).

    Dat is het gros van de triple-A industrie voor jou tegenwoordig.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2022
    Yellow 13, Reson, MAD 1976 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    sad but true
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Spelers kunnen vanaf seizoen 2 van Halo Infinite credits verdienen met behulp van de battle pass.

    Dat houdt in dat de valuta, die nu enkel aangeschaft kan worden met echt geld om bundels te kopen, binnenkort voor bezitters van de battle pass te verdienen is door de game te spelen. Ontwikkelaar 343 Industries zegt in de aanloop naar seizoen 2 in mei daar meer over te delen.

    Eerder kondigde de studio aan prijzen van microtransacties te verlagen na feedback van spelers. Deze week zegt het de de prijzen van wekelijkse bundels te verlagen, en volgende week worden ook losse spullen aangeboden in de in-game winkel.

    Tot slot geeft de ontwikkelaar aan uitdagingen die betrekking hebben op de modus Big Team Battle tijdelijk te verwijderen wegens problemen met de matchmaking.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb de game (mp) alweer verwijderd volgens mij. Gameplay was okay maar verder ook niet heel bijzonder of leuk, dus na 2-3 potjes had ik te vaak iets van ‘genoeg zo’, terwijl ik met een BF4 echt lang blijf plakken, puur omdat ik plezier beleef aan de gameplay.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Maar dat weet je niet zeker? Dan heeft het sowieso geen indruk gemaakt. ;)
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb 1 of 2 weken geleden wat ruimte gemaakt op de hdd, en speelde Halo MP al poosje niet meer en ook geen zijn meer in, dus geloof dat ik die al meegenomen had, maar zou best kunnen dat ik die nog heel even voordeel van de twijfel heb gegeven. Tony Hawk en Sekiro moesten erop, dus had even free space nodig.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Begrijp ik. Zijn ook goede games.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Forge mode early impressions.











     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Belachelijk dat dit niet bij de release erin zat.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Veels te laat, hele game is een rommeltje.
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280

Deel Deze Pagina