Echt nog nooit een Blizzard game gespeeld realiseer ik me, dus ben benieuwd. Oh wacht Diablo II natuurlijk
Warcraft 3 was het hoogtepunt. Daarna ging het downhill. Dus je hebt de afgelopen 20 jaar weinig gemist.
intens genoten van diablo 3, was mn eerste diablo dus heb geen refkader. Kijk uit naar deel 4 en WoW op consoles dan LIFE OVER
De nieuwe Pokemon game is blijkbaar niet kut? Iedereen is er positief over. De grootste minpunten die iedereen noemt zijn de framerate en uiteraard de godsgruwelijk lelijke graphics die je ogen bijna uit je oogkassen doen branden.
Geen idee hoe de framerate is maar dat is toch wel echt een van belangrijkste redenen die een verder goede game in een klap kut kan maken
Ik ben al hyped since day one na aankondiging . Maar ben ook zieke Pokemon fanboy en vond SwSh misschien wel 1 vd betere Pokemons, behalve dat ze geen uitdaging boden.
https://blog.playstation.com/2022/0...dragon-keep-a-wonderlands-one-shot-adventure/ @Burt Macklin Planet Coaster vind ik heel geinig. UFC boeit me niet en die andere ken ik niet eens.
Planet Coaster lijkt me wel leuk voor tussendoor inderdaad. Tiny Tiny Assault is een Borderlands spin-off dacht ik. Voor de visueel ingestelde leden.
Benieuwd of dit nog kan opboksen tegen FIFA, maar zou leuk zijn. Gisteren nog even nieuwe option file op PES2021 geïnstalleerd en dat speelt toch best nog fijn, maar goed, RIP PES.