Tja een nieuwe soccer game voor 70 euro proberen te verkopen gaat je 2023 echt niet lukken. Daarnaast
Blijft een sterke Tactics Ogre: Let Us Cling Together (PSP) vibe houden. Geweldige PSP remake toen, dus hopelijk een geweldige spirituele opvolger nu. Van Tactics Ogre of Final Fantasy Tactics, dat maakt mij niet zoveel uit. Roll on maart!
Denk het niet. De rechten liggen volgens mij bij MS en 343, maar jullie mogen Destiny wel hebben hoor.
Gaan Sony en MS alle studios overkopen? Halo vond ik kut dus blij dat die niet meegaat. Ontwikkel maar leuke nieuwe IP.
Ik vind 3.5 miljard best veel voor Bungie. Brengt Destiny 2 zoveel geld in het laatje? Nu moet Nintendo maar Crytek kopen.
Maybe denkt Sony dat Bungie de beste studio is om straks met een fatsoenlijke CoD ‘clone’ te komen als exclusive 1st party. Heb persoonlijk niks met Bungie, Halo, Destiny of CoD, dus whatever, ze doen maar lekker.
Een studio met bewezen staat in het bouwen van community driven MMO’s. Dat kan naast Destiny 2, in potentie, enorm lucratief zijn.