HBO Max, een van de grootste streamingsdiensten ter wereld, begint op 8 maart met uitzenden in Nederland. In het pakket zit onder meer het aanbod van filmmaatschappij Warner Bros. Films als Dune, The Suicide Squad en Tom and Jerry zijn meteen beschikbaar. Voortaan staan alle nieuwe speelfilms uit de stal van Warner Bros 45 dagen na de bioscooppremière op HBO Max. Maandabonnement zal vermoedelijk iets onder tientje liggen. Nog een streamer erbij, maar wel eentje met een goed aanbod denk ik. Dus zal wel een abo afsluiten.
Ben wel benieuwd of alle content van HBO uiteindelijk beschikbaar komt. Dus ook oudere series etc. Dan zal ik waarschijnlijk wel een abonnement afsluiten.
Laten wij hopen dat ze het hier ook voor €4,49 p/m gaan aanbieden want dan gaat dit wel interessant worden
Dat zou wel relaxed zijn. Ben met Netflix, Prime en Disney+ niet echt opzoek naar nog meer aanbod om niet te kijken, maar voor 4,50 ben je toch een dief van je eigen portemonnee.
Tja, goede marketingtruc, maar je sluit doorgaans toch wel een jaar af, dus dat scheelt 18 euro per jaar... En doe je dat niet, dan cancel je die 4,50 ook waarschijnlijk eerder waarna je alsnog vast zit aan de hogere tarieven.
Toen Ziggo nog HBO content aan bood was er eigenlijk niets qua series war me boeide, dus denk niet dat Max veel te bieden heeft voor mij. Netflix is voorlopig meer dan voldoende qua aanbod, ook omdat mijn interesse toch meer bij K-shit en anime ligt, en de andere streaming-diensten hebben dat (vrijwel) niet. Zeker HBO niet.
Ik herinner me nog wel dat ik vroeger vaak moest voetballen in die omgeving. Wat een droevenis. Dat is echt alleen maar weiland.
HBO voor een maandje om Band of Brothers en Chernobyl te kijken is dan wel weer leuk. Die nieuwe GoT kan prima gedownload worden, ben na s7/8 wel redelijk afgeknapt. Ben nog steeds opzoek naar streaming die alle oude james bonds heeft, en alle top gears met het originele trio.
Bij Prima heb je nog een zooi extra kanalen die je kunt kopen. Een daarvan heeft James Bond waarschijnlijk.