Stoer hoor! Dit spreekt me wel aan. Dus pure martial arts actie, met een hoge skill ceiling. De laatste scene in de review heeft wel wat weg van Oldboy (gevecht in de gang), maar dan met minder tegenstanders. Spoiler
En nu we toch weer in het oosten zijn... Ghostwire: Tokyo takes up just 20GB on PC • Eurogamer.net Moderne setting, met bovennatuurlijke vibes. Nice!
Niet verkeerd! Ik vind alleen de (combat) UI zo steriel, niet sfeervol. En de getekende character portraits spreken me ook minder aan. Combat sprites en animaties vind ik wel weer gaaf.
Indepth Lost Ark class guide. Animaties zien er gaaf uit. Release worldwide deze week, maar door strengere kansspel wetgeving niet in NL en BE.
Uitgavedatum: 14 februari 2022 Ontwikkelaar: Berzerk Studio Platforms: PlayStation 4, Project Scarlett, Xbox One, Microsoft Windows, Nintendo Switch Genres: Avonturenspel, Platformspel, Indie, Computerrollenspel, Vechtspel, Adventure Uitgevers: Berzerk Studio, The Arcade Crew, DotEmu Infernax vindt zijn inspiratie in 8-bit NES-era Castlevania's. Maar is het ook een goede titel?
Ik weet nog goed hoe ik een tijdje geleden kritiek gaf op de 3d-karakters (en met name het gebrek aan detail) in KoFXIV. Inmiddels is deel XV uit en ik zie een mooie verbetering op dit punt. T.o.v. de nieuwste Guilty Gear zijn de graphics nog steeds minder gedetailleerd, maar die game is ook ontzettend druk IMHO. Minimalisme is fighters is niet persé een nadeel, het verhoogt juist de zichtbaarheid tijdens matches.
Die ga ik misschien nog wel een keer oppakken weer @Zifnap , maar voorlopig nog even niet. Ik heb de game geprobeerd een aantal uurtjes, maar kan aardig frustrerend zijn omdat het nogal een pittige game is die weinig vergevend is en daar hou ik doorgaans niet van. Heb best wat stukjes overnieuw moeten doen, voor ik van frustratie mijn geld terugvroeg. Geen dure game, prima stijltje, maar frustrerend af en toe en we hebben het niet over een Souls game waar het de bedoeling is om mensen te tarten.