[Multi] Dying Light 2

Discussie in 'Games' gestart door Makkabeer, 11 jun 2018.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    En is de gameplay leuk?
     
  2. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    94
    jazeker, loopt allemaal behoorlijk vloeiend, parcouren enzo gaat goed. beetje hetzelfde als de eerste maar dan wat verfijnder en extra's. Ben tot nu toe tevreden
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat is goed om te horen. Zoveel goede first person parcour games zijn er niet. En dan timmer je in deze game en passant ook nog wat zombies in elkaar (of zij jou). Dan ben ik al snel tevreden. :thumbs:
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439


    Thoughts na +/- 42 uur spelen en main story uitgespeeld. :thumbs:
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.296
    Leuk Bevonden:
    3.014
    Eerste indruk hier ook echt positief. Deel 1 is ook dermate lang terug dat ik beetje vergeten was wat er nou zo tof aan was
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Dus qua bugs valt het mee? Misschien zitten de problemen ook meer in het co-op gedeelte. Had ergens gelezen dat gamers in die modus op meer problemen stuiten.
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.296
    Leuk Bevonden:
    3.014
    Zal na vandaag, even terugkoppelen, verwacht nog wel een lange sessie :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.035
    Leuk Bevonden:
    3.347
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.296
    Leuk Bevonden:
    3.014
    Weet niet of het komt omdat ik een dagje ouder word, maar kost me echt weer even een paar uur om te snappen hoe alles werkt. Vooral de menu's en welke loot wel of niet handig is.

    Nu wel echt lekkere game hoor. Koptelefoon op en gaan. Freerunnen gaat steeds beter , even inschatten waar de grenzen liggen. Combat vindt ik mwahh. Misschien upgrade dat nog naar wat meer afwisseling.
    De story voor nu is dikke prima voor het type game, de factions ala fallout 4 zijn aardig ingestoken. Side quests zijn inhoudelijk ook vooralsnog interessant.

    Bugs? Nou nee, paar miniscule dingetjes.
    Speelt echt lekker weg. Meest irritante vind ik de vele challenges die na voltooien blijven staan op je worldmap. Is geen bug, maar wil die map beetje opschonen haha.

    Heb nooit het idee gehad dat ik moeite had met 30fps,, maar speelde nu op performance en ging even naar quality, de tering. Gelijk terug naar 60fps.

    Ongeveer 8 uur in de game zitten nu.
    Hele lange soort van tutorial wel. Maar prima om op mijn leeftijd nieuwe dingen gedoseerd te introduceren.

    Vooralsnog gewoon een 8/10
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Je bent nooit te oud om te leren, toch? ;)
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.296
    Leuk Bevonden:
    3.014
    Nu op 20u en net in het tweede gedeelte. Opeens best wat framedrops en pop-in.
    Vind die hoge gebouwen ook niet heel fantastisch. Ook wel beetje klaar met de combat, denk dat ik de mainstory alleen nog doe.
     
    Daz vindt dit leuk.
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zit nu ook net in het tweede gedeelte. Moet zeggen dat de combat en de hoge gebouwen me niet storen. Ben nu meer actief bezig met het zoeken en completen van kampen, metro stations en andere areas. Ik speel het co-op met een maatja waarmee ik destijds ook Dying Light 1 speelde. Ben zeer tevreden over de game!

    Wil je weer eens een leuke co-op game spelen, ze zijn al schaars natuurlijk, dan kan ik je deze zeker aanraden. Een solide 7.5/10 tot nu toe. Enige dikke minpunt tot nu toe zijn de lange dialogen, ook in side missions die gelukkig wel te skippen zijn.
     
    remcorevolver en Zifnap vinden dit leuk.
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.035
    Leuk Bevonden:
    3.347
    Er is een patch uitgebracht voor Dying Light 2 waarmee een grote hoeveelheid bugs wordt opgelost.

    De patch is sinds kort beschikbaar op consoles en kwam afgelopen woensdag al uit op pc. Diverse bugs die de game plaagden en onder andere gameprogressie in de weg stonden, zijn daarmee opgelost. Een complete lijst met verbeteringen is in de patch notes te bekijken.

    Eerder deze week bracht Techland al een current gen-patch uit voor de eerste Dying Light. Spelers kunnen daardoor op PS5 en Xbox Series X kiezen voor 'performance mode', waarin de game 60 fps en 1080p draait, 'balanced mode', waarin de game in 60 fps en 1440p draait, en 'high-resolution mode', in 4k en 30 fps.
     
    Nol en Zifnap vinden dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Patch notes:
    ================
    Story Progression Fixes
    • All known cases with “Deathloops” eliminated.
    • Fixed blocks in multiple quests - Into The Dark, Assassination, Sophie in The Raid Quest, Hubert in The Only Way Out, Veronika, Nightrunners, The Lost Light, Double Time.
    • Solved problems with safe zones (in-game clock stops, can’t sleep).
    Co-op Fixes
    • Stability issues fixed: crashes or black screens in certain situations
    • Numerous story progress blocks fixed
    • Fixed issues with accepting invites
    • Challenges issues fixed: no weapon when inventory full, difficulty balance improved, tools requirements properly handled
    • Fixed co-op parties spawning in distant places
    • Improved/fixed replication of city open world activities: windmills, hanging cages, loot chests, NPC rescue issues
    • Fixed enemies and players falling through the ground in certain situations
    • Several performance drops fixed
    Nightrunner Tools Fixes
    • Paraglider and Grappling Hook upgrades can be applied correctly for players that obtained them during cooperative sessions.
    • PK Crossbow reward is correctly given to players in cooperative mode. This fix will prevent new cases from appearing.
    Important Combat Improvements
    • Improved Biter behavior during the day. The enemy latches onto the players more frequently which diversifies enemy encounters.
    • Performance of blunt weapons improved to reflect the sense of weight.
    • Improved enemy reaction depending on the type of weapon - to better reflect the weight of the weapon.
    • Human opponents can now block players' attacks during light hit reaction time.
    • Light hit reactions for human enemies have been shortened.
    New ragdoll’s behaviors.
    • Opponents enter ragdolls more often.
    • Ragdoll works more naturally.
    • Ragdoll behaves differently depending on the used weapon type.
    • Appropriate forces are applied when falling from a height and when hitting different parts of the body while maintaining the force given from the direction of the blow.
    • When a ragdoll collides with its surroundings - the appropriate sound and FXs are played depending on the surface the body falls on.
    • Improved spikes detection. The enemy is now always stamped on the spikes after a hit. Additionally spikes audio feedback is now improved and new FXs were added (displayed based on the body's physical momentum).
    Night Improvements and Balance
    • Howler’s senses range increased.
    • Increased the Howler resistance to range weapons.
    • The chase is triggered when a Howler is hit by a ranged weapon and is still alive.
    • Volatiles come out of hiding spots faster during the chase.
    • Level 4 of the chase is now more difficult.
    UI/UX Improvements
    • Survivor Sense now works correctly and can be triggered without any cooldowns after getting hit or performing specific parkour actions.
    • Improvements to the Options Menu information architecture incl. a dedicated Accessibility Tab.
    • Added feature to show, hide or dynamically display Player Health Bar, Item Selector, and Time of Day Indicator.
    • The dynamic setting for Player Health Bar is the new default and hides the bar when the player is at 100% health.
    • The dynamic setting for Item Selector is the new default. The Item Selector becomes visible when in combat and when performing combat actions or using D-Pad.
    • The dynamic setting for the Time of Day Indicator is the new default setting. The Time of Day Indicator becomes visible during day-night transitional periods.
    • All of the widgets that are set Hidden or Dynamic become visible in Extended HUD.
    • Visual Improvements to Player HP and Stamina bars. These elements are lighter and their colors are more neutral.
    • Visual Improvements to the enemies' stance meter to more clearly indicate its connection to blunt weapons.
    Improvements to the Final Boss Fight
    • Fixed an issue where the opponent does not react correctly to other players and does not change behavior that might lead to several glitches during CO-OP play.
    • Alternate opponent behaviors in Phase 2 during CO-OP play.
    • Opponent performs area attacks more frequently during CO-OP sessions.
    • Shortening the narrative scenes between the phases in a boss fight.
    • Boss fight pacing improvements.
    Outro Improvements
    • Improvements of the game endings sequences. Additional end-of-game scenes have been added to better align gameplay and outro scenes.
    Balance Tweaks
    • Higher Rank Bows are now more easily accessible at Merchants and in the world.
    • Banshees and Chargers are now more easily spotted in the Infected hordes during the night.
    Technical Improvements
    • Introduced high-performance preset that optimizes the displayed graphics which allows you to play Dying Light 2 on older computers and laptops.
    • PC DX12 cache-related improvements. The game now works smoother upon the first launch.
    • AVX technology is no longer used in the game, improving issues related to a game crashing on the launch.
    • Improvements in outdoor lighting.
    • Improvements to sun shadows.
    • Improvements to spotlight shadows.
    • Improvements to Motion Blur - added intensity and distance blur customization.
    Brutality Pack
    • Player hits with sharp weapons are now more precise and allow Players to chop off body parts of opponents and cut them in half more easily (vertically and horizontally).
    • Reworked audio for enemy hit response - different sounds are played depending on the strength of the hit and the damage the player deals.
    • Blood splats on the ground appear when Player hits the opponent.
    • If a player is close to the enemy during the attacks, the opponent's blood will splash on the screen.
    • Improved blood effects on enemy bodies after hits.
    • A dead enemy is now interactive and reacts accurately to blows and injuries.
    • A new effect of bloodstains on the enemies' bodies after hit.
    • New blood FXs have been added.
    … and numerous additional bug fixes and quality improvements.
    ================

    Ziet er nice uit. Wordt goed gesleuteld aan deze game. Voor mij 100% coop waardig, alleen moet ik nog het juiste moment hiervoor vinden in mijn gaming kalender. ;)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.307
    Leuk Bevonden:
    4.767
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.035
    Leuk Bevonden:
    3.347
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Vind deze ook wel weer lekker spelen. Lang geleden dat ik een game niet na 2 uur weg leg.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Nieuwe patch deze week toch?

    Edit: correctie, dat was Cyberpunk.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.035
    Leuk Bevonden:
    3.347
    De Bloody Ties-uitbreiding voor Dying Light 2: Stay Human is utgesteld naar 10 november.

    De uitbreiding was al eens uitgesteld en stond eerst gepland voor een release in juni en werd daarna uitgesteld naar 13 oktober. Dat blijkt nu ook niet meer haalbaar. "Op deze manier heeft het team extra tijd om het geheel te polijsten en bugs weg te werken." Techland gaat morgen via Discord een vragensessie houden waarin het meer over de dlc onthult.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.307
    Leuk Bevonden:
    4.767
    Pff. Ik zie alleen maar mensen los en gek gaan op de main game. Is dit nog wel verstandig? Dead Island 2 gaat ook een lekkere puinhoop worden vrees ik. 8)
     

Deel Deze Pagina