1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    DF feature met extra informatie over Hong Kong action movies...
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ook Total War: Warhammer 3 komt deze week uit. De eerste reviews zijn binnen. Goed nieuws, het derde deel lijkt weer erg goed te worden. Maar ook hier geldt: weer veel bugs tijdens release. Nu geldt dit wel voor de meeste Creative Assembly games en voor dit speltype, met gameplay op massieve schaal, is dat mogelijk nog te vergeven. Maar toch jammer. Desondanks weer genieten voor de fans van (Warhammer) TBS games!





    De MandaloreGaming review is *uitgebreid* en erg informatief. Gemaakt door een fan van deze serie, maar gelukkig is hij er niet meer kritisch door. Mooi dat hij aandacht besteed aan het uitgebreide sound design in deze games; dit brengt IMO de gevechten absoluut tot leven (review: 17:25 - 22:00 min)! En sommige gevechtsanimaties zijn nog nooit zo mooi geweest. Maar er zijn ook problemen met AI, pathfinding en sieges. Dit heeft echt wat meer spit & polish nodig. En breng dan gelijk die oude UI elementen terug CA (of geef ons een alternatief). :cool:
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2022
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Wat een mooi gaming jaar wordt 2022 weer zeg. 4 Maart Switch versie! <3 (En hopelijk volgen daarna andere platformen.)

    EDIT: Waar ken ik die soundtrack toch van? Zeker niet uit deze game...
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2022
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Van Triangle Strategy? :+

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    En nu wordt het nog mooier. Waarschijnlijk heb ik letterlijk dezelfde soundtrack februari 2021 gepost in de muziek topic. Gelukkig is de YT pagina naar de OST verwijderd, dus daar kom ik mooi mee weg. GAAR.:+
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2022
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Haha. Lees op Gamer.nl net dat 007 Goldeneye remaster mogelijk zeer binnenkort wordt aangekondigd voor o.a. de Xbox. Als dat waar is... Damn, doei Nintendo app. :+
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat gaat zo een tegenvaller worden.

    007 was destijds heel tof omdat de overstap naar 3d shooters nieuw was met name op console en al helemaal voor Nintendo. Omdat de N64 wel vier controller poorten had was het een doorslaand succes. Ik heb goede herinneringen aan in het weekend tot diep in de nacht met 3 vrienden GoldenEye spelen.

    Alleen dat was toen met wat we toen gewend waren. De besturing is helemaal achterhaalt en het leveldesign veel te kaal. Je kunt alles in de remaster wel drastisch omgooien en wijzigen maar dan voelt het niet meer aan als het spel van destijds en is het een generieke James Bond game. De James Bond games op de Xbox 360 waren nou ook niet echt memorabel ook al was de besturing beter en de graphics mooier dan GoldenEye destijds.

    Het was een tof spel maar is gewoon door de tijd ingehaald.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik durf het tegenovergestelde te zeggen, maar deze discussie hebben we eerder gehad.
    De grootste problemen van Goldeneye 007 op de N64 zijn de controls en de framerate. Er vanuitgaande dat het een opgepoetste versie is van de vorig jaar gelekte XBLA versie, dan zit dat wel snor. Ook de graphics zijn op een goede manier enigszins opgepoetst. De gameplay loop van GoldenEye (en Perfect Dark, Timesplitters) is nog steeds redelijk uniek binnen het genre.

    In mijn ogen is het FPS genre, op het multiplayer component na, een van de weinige genres waar veel zaken juist achteruit gegaan zijn. Tegenwoordig is de gemiddelde FPS campaign een on-rails schiethal met een verhaal, waar een game als GoldenEye unieke onderdelen brengt die je eigenlijk na de Timesplitters serie nooit meer hebt gezien. Geef je deze oudere FPS games moderne controls, dan werken ze over het algemeen nog steeds goed.

    Met platformers en action-adventure games uit dat tijdperk is dat totaal niet het geval. Die genres zijn zoveel beter geworden qua gameplay en inhoud. Het FPS genre heeft ondertussen op gameplay gebied zijn hoogtepunt in 2004 nooit meer kunnen overtreffen.
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2022
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben het deels met je eens.

    Timesplitters en Perfect Dark had meer variatie in wapens en betere level design vooral multiplayer dan GoldenEye. GoldenEye had veel gangen met een kamer eraan. Die kamer had alleen de deur waar je langs binnen kwam en geen verdere in of uitgang. Dat is niet handig meer voor multiplayer dat je veel doodlopende gangen en kamers hebt.

    GoldenEye is toch echt een stapje terug.

    Ik zie dan liever een remaster van UT99 of Timesplitters.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    In dat opzicht heb je wel gelijk inderdaad. Maar goed, Perfect Dark is ook gewoon goed speelbaar op de Xbox. :)

    Timesplitters 2 heeft zeker een remaster nodig. Ik heb die game laatst gespeeld toen hij backwards compatible werd op Xbox, maar de controls zijn echt vreselijk.
    UT99 heeft geen remaster nodig. Die game speelt nog steeds geweldig.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    UT99 speelt op PC nog goed maar een leuke graphische upgrade en beschikbaarheid op console is wel welkom. Ik ben geen PC gamer meer.

    Dual Sense, 3d geluid en Ray tracing voor de nieuwe generatie games die UT99 ook niet hebben gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2022
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik vond die Xbox 360 007 games ook heel vet (Bloodstone en Quantum of Solace) en vooral Nightfire was echt hilarisch online. Maar dat waren niet echt topgames en vermoed dat een GoldenEye remake beetje in dat rijtje komt.

    Die 007 game van IOI heb ik veel meer zin in.
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het wordt dan ook geen remake. 99% kans dat het een opgepoetste versie is van dit:

     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2022
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ooooo dan helemaal easy skip.

    O wacht heb toch geen Xbox
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Ziet er goed uit!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Hoe is de Cyberpunk PS5 patch?
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    A pain volgens Kotaku.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Dat artikel gaat alleen wel over het omzetten van de ‘oude’ versie naar de next gen versie op Playstation, niet over de kwaliteit van de update zelf. ;)
     
    Jorrie, Zifnap en Cyndris vinden dit leuk.
  19. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Niet alleen de titels van artikelen lezen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zowieso Kotaku niet lezen.
     
    Romanista vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina