1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.448
    Als ik vanavond opnieuw begin om mijn starting item aan te passen twijfel ik nu toch echt een Samurai te kiezen. Lijkt me toch wel een heel toffe class om mee te beginnen.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Uitgever Bandai Namco heeft zich verontschuldigd voor prestatieproblemen rondom Elden Ring.

    Diverse prestatieproblemen plagen vooral de pc-versie van de game, zo heeft Bandai Namco ook in een blogpost toegegeven. Als resultaat zijn gebruikersrecensies op Steam zeer wisselvallig. Eerder bleek al dat Intel de grafische drivers voor de game vergeten zou zijn.

    "Er zijn een aantal problemen die er voor zorgen dat de game in bepaalde situaties niet naar behoren gespeeld kan worden", aldus een woordvoerder van Bandai Namco. "We verontschuldigen ons voor enig ongemak dat dit oplevert en vragen jullie om geduld."

    In de blogpost wordt vervolgens een lijst met problemen opgesomd die binnenkort opgelost moeten worden, al wordt niet gemeld wanneer er patches voor de game verschijnen.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    En ik verontschuldig mij niet voor het feit dat ik mijn eerste sub boss zonder moeite heb gedood. Weinig HP verlies ook. Zo'n grote 2 Hander Ridder. Raakte mij maar 1 keer. Love Yellow. <3
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.448
    Opnieuw begonnen als Samurai en ik ben er blij mee. Uchigatana <3

    Eerste boss (als we degene die Yellow heeft verslagen negeren) ook verslagen. Je vindt bosses echt overal en nergens, tof!
     
    Killamonkey, Yellow 13 en Cyndris vinden dit leuk.
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.773
    Prisoner indeed. Game is wel beetje broken man, haha. Opende een kist en werd naar een sick moeilijk gebied gebracht uit het niets. Tuurlijk, 9 van de 10 travelled terug. Ik ben gewoon gaan rennen en collecten. Nu een staff met S int scaping. Benieuwd wat speed runners hiermee gaan doen :+
     
    Jorrie en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik heb nu wel Margit neer, wat een klootzak is dat zeg, mijn god. Ik ben Samurai trouwens, heb er nu wel een beetje spijt van omdat ik toch altijd meer de mage kant neem :+
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
     
    Killamonkey en Niels_x360 vinden dit leuk.
  8. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    De eerste boss die ik tegenkwam was de Beastman of Farum Azula. Was niet een hele lastige, maar omdat dit mijn eerste soulslike is ging het nou ook weer niet van een leien dakje. Toffe game, de sfeer is echt top!
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Pfff goddamn.. Wat een parel van een game.
    Game nauwelijks meer tegenwoordig, maar dit spel got me hooked!

    Al heel wat rondgedwaald en een stuk of 7 dungeons in Limgrave voltooid, zojuist aangekomen bij Margit die gehakt van me maakt.

    Zoveel te ontdekken, zoveel mysterie, zoveel verborgen dungeons, npc, s zoveel angstaanjagende enemies, zoveeel toffe items, wapens, spells. Zo een bizar grote map waarvan ik misschien pas 15 procent gezien heb. Jezus..... Ff bijkomen.

    Hier ga ik nog heel lang mee bezig zijn.
    Maar dit word voor mij waarschijnlijk 1 vd beste games ooit. En dat na 30 jaar gamen.

    Chapeau From software! Dit overtreffen word een lastige taak.

    Enige kleine minpuntje vind ik de graphics. Ik weet dat gameplay over graphics gaan.
    Maar dit oogt niet als een PS5 game.

    Ach maakt het ook uit....
    Vroeger hadden we duckhunt.

    Ik ga weer in isolatie.

    Succes voor alle Tarnished hier!
     
    Cyndris, Zifnap, Modder-Eter en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Je kan 10x respeccen in ER.
    Dus je kan altijd nog switchen naar een mage.

    Moet je alleen wel de spells gekocht hebben lijkt me
     
    Killamonkey en Jorrie vinden dit leuk.
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.773
    Hmmm, denk dat ik na tien uur ga rerollen... Lees dat magic echt zwaar underpowered is en tegenvalt atm. Tis ook best saai, haha. Ga maar weer voor een dex build. Heb je wel range maar ook close combat. Heerlijke game tot nog toe :)
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.448
    Dat was ook de mijne. Op zich een zeer goede eerste baas om de fijne kneepjes te leren. Redelijke snelheid, niet te groot en slechts een paar aanvalspatronen. Ik had die baas echt even nodig om weer te leren dat ik geduld moest hebben en kijken naar wat de vijand doet. :+
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Die was vrij makkelijk vond ik nog, ik ging de eerste keer daar dood omdat ik er zonder potions en een half levensbalkje aankwam, 2e keer ging wat minder voor hem :D
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.448
    Daarom is het in mijn ogen ook een goede eerste boss. Kost niet teveel moeite, maar je moet toch weer even in de Souls mindset komen om hem te verslaan.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  15. koenaka.dejager

    koenaka.dejager Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Na alle positieve reacties deze game ook maar aangekocht.

    Maar ik schrok toch wel van de framerate en dat terwijl ik op een series x speel, vind dat toch echt wel een zeer groot minpunt en ik hoop dat ze dat nog gaan fixen.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.448
    Is de framerate echt zo erg? Dit lees ik veel meer op het internet. Ik speel op performance mode, maar vindt het wel meevallen. Het is natuurlijk geen solid 60 fps, maar het is niet alsof ik er tot nu toe last van heb of me eraan erger.

    Maar goed, ik heb ook het N64 tijdperk overleefd. :+
     
  17. koenaka.dejager

    koenaka.dejager Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Het loopt gewoon totaal niet soepel, next-gen onwaardig wat mij betreft.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik speel op quality mode en op een paar kleine drops na vind ik het enorm meevallen.
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dan vraag ik met af hoe het op de Xbox One dan wel niet draait.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Tja, het is FromSoftware. Gave games, maar echt *elke* Souls game heeft tot op bepaalde hoogte te kampen met technische mankementen (frame pacing, framerate etc). Demon's Souls PS5 liep alleen maar soepel, omdat FS *niet* achter de remaster zat. ;)

    Ter vergelijking: Bloodborne TOP game, maar draaide het soepel op alle release platforms? Nee. Meestal draaide het goed, soms was het een slide show.

    Het goede nieuws is dat het hier niet om bugs gaat of überhaupt een game die inhoudelijk niet goed in elkaar steekt. Een framerate valt altijd te fixen. Ik heb de stiekeme hoop dat FS hier ditmaal meer bovenop zit, omdat ook de PC versie op dit punt problemen heeft. En die groep is *zeer* vocaal, via o.a. Steam user reviews.
     
    Smok3y vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina