Ging lange tijd niet dood na zeven pogingen Margit. Vandaar. Toen de boss battle tegen Mariner gedaan en dat leverde 2.5 K bij de skeletten op en 2.7 van de boss zelf. Voordat ik de eerste keer sneuvelde tegen Mariner had ik nog 2.6 K bij Margit. Ik kon na Mariner niet op tijd bij een checkpoint komen. Toen ging ik dood. Weet je dat even.
Dat Vulkaan gebied is trouwens iets teveel van het goede nog. Ten oosten van de map. Edit: Ook al een bijna fatale ontmoeting gehad met de draak in dat meer.
Ik ben nu in een behoorlijk grote grot aangekomen met allemaal grote spinnen en een draak als baas, die is nog wel even pittig, vooral later met zijn elektrische klauwen
Gelukkig nog weinig verhalen over moerassen, gifdampen en riolen met ratten en kikkers. Haat dat soort gebieden altijd. Vooral de 4e wereld/steen uit Demon Souls.
Ik denk dat ik het meeste wel heb gedaan in het eerste gebied, op een aantal dingen na. Wat is de Crucible Knight bijvoorbeeld irritant!
Die is heel kut ja... Later terugkomen scheelt een hoop. Tweede Legacy Dungeon is ook klaar. Had hem second try maar heb dan ook een aardige bleed build gevonden heb ik het idee
Hoe weet je wanneer iets een legacy dungeon is? Ben die term tot nu toe geloof ik nog niet tegen gekomen in het spel zelf.
Dat spoor komt met een constante snelheid van 1,2 m/s voorbij: aan het begin draait de schijf daarvoor sneller rond dan aan het eind. Het lezen van de putjes/dammetjes gebeurt met een diode-laser met een golflengte van 780 nm.