1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Native port bedoelde ik in de context als in niet-emulatie, waarvoor soms veel rekenkracht nodig is. Dan heb je ook nog de compatibiliteitsproblemen (niet alles wordt zomaar mooi geƫmuleerd). Dat textures worden verbeterd vind ik prima. Geldt eigenlijk voor alle gameplay en UI aspecten. Dan wordt het meer een remaster.






    Triangle Strategy is uit, maar is het ook wat? Blijkbaar hoeven we ons geen zorgen te maken. Wel een kanttekening en gelukkig wordt dit punt in meerdere reviews benoemd: veel tekst/lange dialogen tussen de gevechten! Het is dus niet continue knokken. Een "slow burn" type game dus. Ik zeg: releasen die hap op andere platforms! ;)

    EDIT: Wat ziet deze game er trouwens prachtig uit zeg. Mooi geanimeerd en ook het kleurgebruik is hoogstaand. Super HQ 16/32 bit pixelart visuals. Maar serieus devs, maak eens werk van die suffe titels.

     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2022
    White Hawk vindt dit leuk.
  2. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Demo gespeeld van Triangle Strategy, wel redelijk mijn type game. Maar die voice acting vond ik wel tergend.

    Even kijken of ik deze haal of Metroid Dread op vakantie mee.
    Voor een 10 uur durende vlucht, lijkt Triangle mij wel relaxter qua gameplay. Hoop dat ik de voice acting wel uit kan zetten dan.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Voice acting kan naar het superieure Japans worden gezet, toch!? TOCH!?!?
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    Had deze trailer nog niet gezien. Wat een inspirerende omgevingen weer zeg. Dat vind ik toch echt wel een sterk punt aan deze serie.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Een greep uit de beste indie games in het Steam Next Festival! Ik zie nu al veel potentieel en wat is het indie segment volwassen en divers geworden zeg! :)





     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2022
    Yi-Long vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415





    De uitgever Devolver Digital heeft weer een pareltje van een game gevonden in Card Shark. De uitgestelde release naar 2022 wordt met een knipoog gebracht. :thumbs:
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yes please!

    Octopath ook paar sales terug gekocht. Toendertijd ook op Switch gekocht, maar aangezien ik die voor een mooie prijs kon verkopen, Octo helaas nooit heel veel kunnen spelen.

    Nu staat ie hoog op mijn to-do list.:+
     
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Octo een volledige eerste run met de 8 characterds gedaan (chapter 1). Daarna voelde het toch als meer van hetzelfde. Dus helaas nooit uitgespeeld. Iemand hier hem wel volledig uitgespeeld?
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Is dat niet volledig uitgespeeld dan?
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Jij dus in ieder geval niet. :+

    Nee, er zijn vier chapters per character. Dus 32 in totaal. Ik heb alleen de eerste chapter van elke character afgerond.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Maken die verschillende verhalen zoveel uit dan? Ik begrijp dat je steeds opnieuw de game moet spelen. Ik zou waarschijnlijk 1 karakter kiezen en zijn/haar gehele verhaallijn uitspelen, tenzij het schrijfwerk geniaal goed is.
     
  12. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Dat kan niet want het levelt op deze manier. Je moet dus (de meeste) van alle 8 characters langs voordat je weer met chapter 2 van eentje begint. Misschien kan je er 1 skippen als je heel veel grind. Maar anders sowieso niet. Op zich heet het ook octopath voor een reden, je moet gewoon alle characters langs en dan in C2,3 en 4 weer.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Hmm, jouw beschrijving wijkt af van wat ik in de reviews heb gelezen. Krijgt het eerst gekozen karakter niet meer "verhaaltijd", of tenminste een echte finale?
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415




    Oh gaaf, een nieuwe game gemaakt door Square Enix en Platinum Games. Altijd goede combat van PG, toch?! Behalve dat deze game behoorlijk wegwerp materiaal is. Ook weinig over gehoord trouwens, dus dat zegt al genoeg. Extreem genieriek en kaal. Overigens tailored (mob hit points) voor kleine co-op groepen... behalve dat weinig mensen deze game spelen. Doet me allemaal wel een beetje aan Dark Alliance denken. Dikke pass?
     
    BigSyke vindt dit leuk.
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Twee studio's die geweldige games maken en dan dit?
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2022
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Quick cash in? Ik hoor dat FF14 het nog steeds extreem goed doet voor Square Enix, dus poen zat. Geen punt, dat is ook een goede game/MMO. Maar inderdaad, waarom dit? Dit is toch niet weer zo'n game initieel gemaakt voor de Xbox Gamepass, toch? Of misschien gaan Koreanen ofzo wel keihard op deze content. :confused:
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415





    Laatste plugje voor deze game. Veel diepgang in de gameplay maar ook in de verhaal(lijnen). Veel uitdagende keuzes, ook op moreel vlak. Dus een strategy game EN een RPG. Prachtige en sfeervolle audiovisuals. Volgens mij een game om op je gemakje van te genieten. :)
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415





    Nou vooruit dan, omdat jullie hierom hebben gevraagd! :+ TLDR: beter dan je zou denken. Plus couch coop.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415



    2+ Uur beta/demo materiaal. Is dit een soort FF7remake meets Nioh2? Ben nog op zoek naar waar ik deze game kan plaatsen in de Final Fantasy serie.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    FF7 Dirge of Cerberus? Een vergeten game.

     

Deel Deze Pagina