1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb jij een plaatje in een spoiler voor mij waar het ongeveer ligt??? Reuze bedankt voor de tip.
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Het hele idee is toch dat je lekker zelf uitzoekt hoe je Elden Ring speelt? Laat die jongen lekker
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inmiddels het gebied gevonden wat Modder-Eter bedoelde. En een SOG geactiveerd. Kan weer verder. Thanks mannen.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja sorry. Ik vergeet steeds dat dit een forum is waar je blijkbaar niks mag bespreken of vragen.

    Lees je ergens een veroordeling in mijn post? Ik vraag alleen naar zijn speelstijl.

    Maar de schoolplein mentaliteit hier is dat zelfs een vraag stellen al als een aanval wordt gezien.
     
    Cyndris en Yerewn vinden dit leuk.
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Vanaf de start van de game naar het oosten en dan naar het zuiden de brug over met de katapult. Dit is het schiereiland dat in het uiterste puntje Zuid-Oosten van de kaart lig
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Haal die last van je schouders. Hij bedoelde het niet zo erg.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Geen map, maar een beschrijving:
    Aan de zuid-oostkant van het meer in Limgrave (West), waar de knights vechten met de andere enemies (aan je post te zien ken je die), daar naar het zuiden de weg volgen en de brug over. De brug zelf is even vervelend, maar daarna valt het allemaal wel mee.

    Edit: Blijkbaar heb je het al gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2022
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ben gisteravond inderdaad na een stukje limgrave op dat schiereiland beland. Heel goed te doen. Die sub bosses allemaal in 1x, vooral die summons doggies zijn handig voor de afleiding.

    Weet nog steeds niet hoe groot de map precies is, hoe ver ik ongeveer ben etc etc. Dat maakt spelen toch wel tof. Ipv games waarin je heel snel de volledige map ziet.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    33 uur verder en zit nu redelijk vast op Radahn, haha. Ga nu eerst maar weer eens lekker exploren. Ben op zoek naar een goede boog. Iemand al iets gevonden ergens? Liefst long range dus composite/longbow achtig. Machtig grote en mooie game. Zou zomaar eens GOTG kunnen worden voor mij :eek:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inmiddels heb ik een nieuwe Mace gevonden en een krom zwaard wat ik kan gebruiken. Veel aan het ontdekken. Ook alweer een kerker gedaan met twee vijanden met vuur schade. Even mijn hondjes gebruikt en daarna de kist geopend die verderop lag. Vooral bezig met checkpoints vrijspelen. Daarna begint het echte ontdekken. Ook al de drie bosses gevonden en die doe ik nog even niet. :+ Vooral die op het paard is kut. Mepte mij in één keer neer. :'-( Wel level 31 inmiddels. Tot zover de update van Yellow. :+
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    WTF?

    Realisatie over de klif met het gebouw erop tegenover Stormveil (die je ook al vanaf het beginpunt naast Stormveil kunt zien):
    Dat is gewoon de plek waar je de game begint! WTF? Ik ging gisteren kijken of ik het kon bereiken vanaf de andere kant van Stormveil en opeens herkende ik de vorm!
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Haha op Youtube krijg ik de meest belachelijke builds en vage clipjes aanbevolen.


     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik last even een pauze in wat betreft deze game. Level 32 nu en inmiddels zeker waar drie world bosses zitten en twee dungeon bosses, waaronder Leonie. Ik ga denk ik na het weekend of een week daarop weer verder. Het moet wel leuk blijven vind ik en dat is de reden waarom ik even pauze neem. Ongelooflijk hoeveel ik al van de game genoten heb, ondanks dat ik nog maar 1 achievement heb.
     
    Killamonkey en Zifnap vinden dit leuk.
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ja joh, lekker rustig aan. Ik ben ondertussen level 72 en ga Radahn nog maar eens proberen. Heb eindelijk een goede longbow gevonden (Pulley Bow). Ga ook de Red Branch Shortbow levelen voor close combat. Nu wat meer richting faith aan het speccen omdat dat ook wel tof is. Ik ga nog wel lekker haha
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vind de game wel heel erg makkelijk vergeleken met oudere Soulsbornes? Of ligt dat aan mij, ben lvl 25 heb net Margit dood, Tree Sentinel ook en Night Watcher in Weeping Peninsula. Voor mijn gevoel waren bosses in de vorige games veeel aggresiever en moeilijker te dodgen/blocken. Ook kun je die Tree Sentinel en Night Watcher aardig cheesen door zoveel mogelijk ook zelf op je paard te zitten. Ga nu nog Castle Morne doen. Heb nu een quality build op mijn vagabond met Bloodhound Fang, die blood loss is ook wel erg overpowered op bosses :+. Je overlvled de content ook wel erg snel, als je alles wilt exploren, al die mini dungeons wilt doen enzo..

    Maar neem aan dat het na Margit nog een heel stuk moeilijker word? Dat is ook pas de eerste niet optionele boss natuurlijk, heb ondertussen wel al 15 uur gespeeld ofzo.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    I blijf vooral lekker ontdekken. Bosses komen later wel als ik ze kan meppen zoals ze mij nu nog meppen. Alleen nog even wapens sterker maken of vinden. Heb bijna alle CP in WP. En Leonie was wel leuk om te vinden die route ernaar toe. Verkennen blijft mooi in deze game.
     
    Daz, NuclearGoat en Zifnap vinden dit leuk.
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik vind het wel mooi, Geel, hoe jij deze game oppakt. Ik weet dat het voor mij totaal geen spel is omdat ik voor de ervaring, verhaal en vaak ook muziek speel, zo'n uitdaging past daar niet in.

    Jij speelt doorgaans op easy en met zo min mogelijk uitdaging op dat gebied maar denkt nu gewoon, fuck it, toffe game, ik ga er gewoon mee aan de slag en een beetje exploren en levellen totdat de bosses in mijn straatje passen.

    Doe je goed :) enjoy!
     
    Cyndris, Tim, Killamonkey en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Dat wilde ik ook al opmerken. Lekker bezig Geel.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gisteren kwam ik zelfs tot de ontdekking dat ik gewoon bijna 20 Gold Runen had. 13 of zoiets van level 1, 2 van 3 en 1 van 5. Gewoon helemaal vergeten om te kapot te slaan doordat ik zo met mijn hoofd in de game zat. :lol:
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Haha ja juist door @Yellow 13 z'n verhalen hier (en dat het spel iets makkelijker lijkt te zijn) krijg ik ook de neiging om het een keer te gaan proberen terwijl dit soort games normaal echt nooit zou spelen
     
    BrAsKe en Yellow 13 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina